نیوز سیتی!
02 آبان 1402 - 19:45

افزایش ۶۶ درصدی ترددها در محورهای مواصلاتی مازندران

فرمانده انتظامی مازندران از افزایش ۶۶ درصدی تردد در محورهای مواصلاتی استان خبر داد.

به گزارش خبرگزاری فارس از مازندران، سردار حسن مفخمی‌شهرستانی عصر امروز در آئین افتتاح ساختمان پلیس راهنمایی و رانندگی شهرستان بابل گفت: ساختمان پلیس راهور و شماره‌گذاری بابل به منظور تسریع در روند پاسخگویی و دسترسی بهتر مردم به خدمات پلیسی و در پاسخ به مطالبات مردمی احداث شد.

فرمانده انتظامی مازندران با بیان اینکه در حوزه مدیریتی سه مولفه امنیتی، سیاسی و اجتماعی از اهمیت بیشتری برخوردار است، افزود: با همت مسوولان استانی و انتصاب افرادی شایسته این مولفه‌ها محقق شده است.

مفخمی با اشاره به جمعیت روبه افزایش و تردد ۳۰ میلیونی در استان طی ۶ ماهه اول سال از افزایش ۶۶درصدی ترددها در محورهای مواصلاتی استان خبر داد و افزود: باتوجه به مرکزیت شهرستان بابل و با وجود مشکلات و موانع خوشبختانه این شهرستان در حوزه تصادفات با کاهش تلفات روبرو بوده که این موضوع نشان‌دهنده تلاش و همکاری مجموعه انتظامی و مدیریت شهری این شهرستان است.

وی با تاکید بر هوشمندسازی پلیس و نصب دوربین‌های پلاک‌خوان، خاطرنشان کرد: باید با رویکرد علمی موضوع ترافیک را به بهترین نحو ممکن مدیریت کرد و باتوجه به ظرفیت خوبی که در شهرستان وجود دارد، از شهردار و اعضای شورای اسلامی شهر انتظار می‌رود توجه ویژه‌ای به این مهم داشته باشند.

وی با قدردانی از همکاری‌ها و هماهنگی‌های مسوولان شهرستان، اعضای شورای اسلامی شهر، فرمانده انتظامی شهرستان ، پلیس راهور و معاونت مهندسی استان، ابراز امیدواری کرد این خدمات مورد رضایت شهروندان و همچنین رضایت خداوند تبارک و تعالی قرار گیرد.

ساختمان پلیس راهنمایی و رانندگی فرماندهی انتظامی شهرستان بابل در زمینی به مساحت ۲هزار متر مربع با زیربنای یک‌هزار و ۴۰۰ مترمربع و هزینه کرد ۱۲۰ میلیارد ریالی از محل اعتبارات سازمانی و خیرین امنیت‌ساز افتتاح و مورد بهره‌برداری قرار گرفت.

پایان پیام/۸۶۰۳۴/غ

منبع: فارس
شناسه خبر: 1549265

مهمترین اخبار ایران و جهان: