نیوز سیتی!
20 آذر 1402 - 21:53

تردد یک میلیون مسافر از پایانه مرزی رازی شهرستان خوی

مدیر پایانه مرزی رازی گفت: تا پایان آبان ماه سال جاری تعداد یک میلیون و ۱۵۰هزار مسافر از این پایانه مرزی تردد کرده‌اند.

به گزارش خبرگزاری فارس از ارومیه، رضا پور سحاب مدیر پایانه مرزی رازی شهرستان خوی اظهار داشت: از ابتدای سال جاری تا پایان آبان ماه، بیش از یک میلیون و ۱۵۰ هزار نفر مسافر از پایانه مرزی رازی تردد کرده‌اند. 

وی با اشاره به افزایش تردد مسافر نسبت به سال گذشته خاطرنشان کرد: طی هشت ماهه گذشته از سال جاری عبور و مرور مسافر در پایانه مرزی رازی با افزایش 34 درصدی به مدت مشابه سال گذشته به بیش از یک میلیون ۱۵۰ هزار نفر، رسید.  

پورسحاب ادامه داد: افزایش چشمگیر امکانات و دسترسی آسان به پایانه مرزی باعث شده بیش از ۸۸۰ هزار نفر مسافر ایرانی و بیش از ۲۷۰ هزار نفر مسافرخارجی پایانه مرزی رازی را برای عبور و مرور خود انتخاب کنند. 

 وی یادآور شد: افزایش خدمات‌رسانی همکاران راهداری و حمل و نقل جاده‌ای در محورهای مواصلاتی آذربایجان‌غربی و همچنین تسهیل در رویه تردد مسافر باعث پیشرفت هرچه بیشتر پایانه مرزی رازی می‌شود. 

مدیر پایانه مرزی رازی در پایان با توجه به یکی از اصلی‌ترین دلایل افزایش مسافر در پایانه مرزی رازی، یادآور شد: ۲۴ ساعته شدن تردد در این پایانه مرزی رازی، ضمن کاهش زمان ایستائی مسافرین، باعث افزایش تعداد ترددها شده است.

پایان پیام

???????? @orumnews_ir

منبع: فارس
شناسه خبر: 1601765

مهمترین اخبار ایران و جهان: