نیوز سیتی!
23 آذر 1402 - 21:17

عالیشاه: اشتباه با VARشرم آور است!

بازیکن تیم فوتبال پرسولیس، گفت: داور در برخی صحنه‌ها با VARهم اشتباه کند، به نظرم شرم آور است.

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس، امید عالیشاه بازیکن تیم پرسپولیس در پایان دربی در جمع خبرنگاران، اظهار داشت: افتخار می کنیم که چنین هوادارانی را داریم. هواداران ما هم فکر می‌کنم که باید یک طوری به بازیکنان خود افتخار کنند که سنگ تمام گذاشتند، اما برخی مسایل واقعا دست ما نیست. با VAR در برخی از صحنه ها آدم بخواهد اشتباه کند، به نظرم شرم آور است.

وی در ادامه افزود: در دقیقه 60 فکر می‌کنم بازیکن حریف باید اخراج می‌شد که روی شهاب خطا کرده بود. نیمه اول روی شهاب فکر می‌کنم پنالتی بود و پنالتی که واقعا اصلا نبود. با وی ای آر سخت نیست که این طور صحنه ها را بخواهد رسیدگی کند و درست تصمیم بگیرد اما این اتفاق رخ نداد. من دست تک تک هواداران را می بوسم که ما را حمایت کردند.

عالیشاه در پاسخ به این سوال که داور خیلی با تاخیر چک می‌کرد و زمان بر شد، آیا به نظر شما زمان چک کردن وی ای آر داور نباید از بازیکنان جدا شود؟ گفت: شما یک چیزی را بگویید که سرجایش باشد.

وی در واکنش به این سوال که شما سه گل در دربی زده اید، در حال حاضر به عنوان یکی از بازیکنان دربی باز تیم پرسپولیس هستید، چه حسی دارید گفت: بحث دربی بازی نیست. کمک بچه ها نباشد آدم نمی‌تواند به تنهای کاری کند. دوست داشتم این بازی با برد تمام شود، اما متاسفانه این اتفاق رخ ندهد.

عالیشاه در پاسخ به این سوال که آیا این گل شما قشنگ تر از دو گل قبلی بود یا خیر، گفت: من گل فینال حذفی را بیشتر دوست دارم.

وی در پاسخ به این سوال که خیلی از کارشناسان اعتقاد دارند که تیم پرسپولیس خوب تقویت نشده و باید در خط حمله تقویت شود، شما شرایط را چطور می‌بینید، گفت: تیمی که در آسیا بوده و شرایط خوبی داشته در آسیا طی سال های گذشته، باید بیشتر از این تقویت می شد اما این اتفاق رخ نداد. تیم باید طوری بسته شود که به نظرم بتواند حرفی برای گفتن در آسیا داشته باشد.

انتهای پیام/

منبع: فارس
شناسه خبر: 1605165

مهمترین اخبار ایران و جهان: