نیوز سیتی!
16 آذر 1402 - 14:35

اخلاق حسینی در سطح جامعه و در بین جوانان فراگیر شود

سرپرست فرمانداری نکا گفت: موکب بهترین فرصت نظام اسلامی برای یارگیری انقلاب جهانی عاشورایی است و باید میدان را برای ورود جوانان به موکب ها فراهم و در حوزه دانشجویی کار شود تا اخلاق حسینی فراگیر شود.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری فارس از نکا، مرتضی رمضانی سرپرست فرمانداری شهرستان نکا ظهر امروز در جمع موکب داران و خادمین انصارالحسین(ع) در اردوی سیاحتی زیارتی مشهد مقدس اظهار کرد: شما خادمان اهل‌بیت در موکب ها حرکت فرهنگی بزرگی برعهده دارید و باید از همه ظرفیت‌ها به‌درستی استفاده کرد. 

وی افزود: دشمن با همه توان در حوزه فضای مجازی وارد شده و ما باید وجود تلاش های فراوان، بیشتر و میدانی تر در میدان بوده و بیدار باشیم.

سرپرست فرمانداری شهرستان نکا یادآور شد: باید از این فرصت ها استفاده و میدان را برای ورود جوانان به موکب ها فراهم و در حوزه دانشجویی کار شود تا اخلاق حسینی فراگیر شود و بدانیم که اگر بیدار نباشیم ضربه می بینیم.

رمضانی با بیان اینکه همه شما منتخب هستید برای موکب امام‌حسین(ع) و باید از خودتان و خودمان مراقبت‌کنید، خاطرنشان کرد: مراقبت از خود در حوزه های مختلف مهم است و باید بدانید که برای کسی تلاش می کنید که فرزند حضرت زهراست و سراسر زندگی این ائمه قابل درس گیری است.

وی افزود: موکب بهترین فرصت نظام‌اسلامی و انقلاب برای باز شدن میدان جهت یارگیری انقلاب جهانی عاشورای حسینی است.

سرپرست فرمانداری نکا اظهار کرد: همه ما باید قدر حضور در خانه اهل‌بیت که هیئتها هستند را بدانیم و نگذاریم دشمنان از این فضا در جامعه استفاده کنند کما اینکه می‌بینیم در برخی مواقع جای خائن و خادم را تعویض وبه مردم تلقین می‌کنند.

رمضانی گفت: بسیاری از جوانان در این مسیر داشتن دین اسلام، انقلاب اسلامی و در راه کربلا جان دادند باید قدر این لحظات حضور در مواکب را بدانید و از خود مراقب کنید.

پایان پیام/ ۸۶۰۰۲/م

منبع: فارس
شناسه خبر: 1597021

مهمترین اخبار ایران و جهان: