نیوز سیتی!
04 دی 1402 - 17:22

برگزاری ویژه برنامه«مادر مقاومت» در روستاهای هدف قرارگاه سپاه

جانشین قرارگاه پیشرفت و آبادانی سپاه انصارالمهدی(عج)استان زنجان از برگزاری برنامه «مادر مقاومت» به مناسبت فرا رسیدن ولادت فاطمه زهرا( س) و روز زن در روستاهای هدف قرارگاه پیشرفت و آبادانی سپاه خبر داد.

جلال غورقانلو جانشین قرارگاه پیشرفت و آبادانی سپاه انصارالمهدی(عج) استان زنجان از برگزاری برنامه«مادر مقاومت» به مناسبت فرارسیدن ولادت فاطمه زهرا(س) و روز زن در روستاهای هدف قرارگاه پیشرفت و آبادانی سپاه خبر داد و اظهار داشت: عمده هدف این برنامه ابراز همدردی با مادران و زنان و کودکان مظلوم فلسطین  و نیز حمایت از مردم ستم‌دیده غزه است.

جانشین قرارگاه پیشرفت و آبادانی سپاه انصارالمهدی(عج)استان زنجان با بیان اینکه این برنامه از ۱۱ تا ۱۵ دی‌ماه در روستاهای مورد هدف قرارگاه اجرا می‌شود، گفت: این برنامه با راهبری همسران امامان روستا و مساعدت و همکاری هسته‌های جهادی و اهالی روستا در روزهای اعلامی برگزار می‌شود.

وی اضافه کرد: راهبر عملیاتی این عملیات همسران امامان روستاهای و اعضای هسته جهادی نیز دختران نوجوان و جوانان هستند که در این عملیات یاریگر همسران امامان روستا هستند.

غورقانلو به تشریح اهداف این برنامه پرداخت ضمن اینکه مهمترین هدف اجرای این برنامه را حمایت از مردم غزه و فلسطین عنوان کرد و ادامه داد: تبیین عنصر مقاومت در پی پیروزی مقتدرانه مظلومان، ایجاد و یا تقویت هسته جهادی برای همسر امام روستا، ایجاد بستری برای ایفای نقش نوجوان و جوانان دختر روستا، تبیین جایگاه مادران و بانوان، تبیین مکتب حضرت زهرا (س)، گرامیداشت مادران شهدا به‌ویژه مادران شهدای غزه و همچنین تقدیر از بانوان موثر  روستاهای هدف قرارگاه از جمله اهداف ترسیم شده این برنامه است.
پایان پیام/۷۳۰۲۱

منبع: فارس
شناسه خبر: 1615721

مهمترین اخبار ایران و جهان: