نیوز سیتی!
03 دی 1402 - 21:31

فیلم| خدمات مردم‌یاری نیروی زمینی سپاه در حوزه بهداشت

نیروی زمینی سپاه پاسداران در حاشیه برگزاری رزمایش اخیر در منطقه قصر شیرین کرمانشاه خدمات مردم‌یاری را در حوزه بهداشت و درمان به مردم ارائه کرد.

به گزارش خبرنگار سیاسی خبرگزاری فارس،‌ بهداری نیروی زمینی سپاه پاسداران در حاشیه برگزاری رزمایش شهید جهانشاه نوری در در روستای کرکهرک شهرستان قصرشیرین واقع در کرمانشاه خدمات مردم‌یاری را در حوزه بهداشت و درمان به مردم ارائه کرد.

سردار احمد اخوان معاون بهداری رزمی نیروی زمینی سپاه در این خصوص گفت:‌ یک بیمارستان با استعداد بیش از ۶۰ تخت بستری با استقرار در این منطقه به مردم عزیز این منطقه که در دوران دفاع مقدس برای دفاع از این مرز و بوم بسیار تلاش کردند توسط مرکز بهداری غرب نیروی زمینی سپاه به صورت سیار استقرار پیدا کرده است.

به گفته معاون بهداری نیروی زمینی سپاه، «این بیمارستان سیار تخصصی با تجهیزات کامل و بسیار پیشرفته و نیروی انسانی متخصص به ۵ هزار نفر خدمت رسانی کرد.»

رئیس بیمارستان صحرایی امام حسین (ع) نیز با اشاره به بخش‌های مختلف این بیمارستان سیار بیان کرد:‌ این بیمارستان سیار با ۱۲۸ تختخواب دارای بخش‌های درمانگاه، مامایی، بستری، اورژانس، اتاق عمل، csr، ریکاوری، تصویربرداری، آزمایشگاه و دارویی و تجهیزات پزشکی است.

وی افزود: پزشکان متخصص ارتوپدی، تصویربرداری، رادیولوژی، سونوگرافی، بیهوشی، اورولوژی، گوش، حلق و بینی، قلب و عروق، چشم پزشکی، داخلی، جراحی عمومی، زنان، اطفال و جراحی مغز و اعصاب در این بیمارستان مستقر بودند.

 

 

 

پایان پیام/

منبع: فارس
شناسه خبر: 1614865

مهمترین اخبار ایران و جهان: