نیوز سیتی!
15 آبان 1402 - 18:32

سینما و کتابخانه سیار با تغییر کاربری اتوبوس در اصفهان

مدیرعامل شرکت واحد اتوبوسرانی اصفهان و حومه از تغییر کاربری ۲ دستگاه اتوبوس به سینما و کتابخانه سیار در شهر خبر داد.

به گزارش خبرگزاری فارس از اصفهان به نقل از اداره ارتباطات رسانه‌ای شهرداری اصفهان، داوود بحیرایی، مدیرعامل شرکت واحد اتوبوسرانی اصفهان و حومه اظهار داشت: ۲ دستگاه اتوبوس شرکت واحد اتوبوسرانی اصفهان با همکاری انجمن اسلامی دانش آموزی در قالب فعالیت‌های تربیتی برای دانش‌آموزان در نظر گرفته شده است.

وی با بیان اینکه یک دستگاه اتوبوس به کتابخانه و دیگری به اکران فیلم‌های سینمایی تغییر کاربری داده است، افزود: در مرحله نخست اجرای این طرح، دبیرستان‌های دوره‌های اول و دوم مورد توجه خواهند بود.

بحیرایی خاطرنشان کرد: قرار است این اتوبوس‌ها به‌صورت هفتگی در نقاط مختلف شهر و با اولویت مناطق کم برخوردار حرکت کرده و در کنار آن بازی‌های تاما نیز اجرا شود تا به بهانه اکران فیلم‌ها فعالیت تربیتی انجام شود.

مدیرعامل شرکت واحد اتوبوسرانی اصفهان و حومه با بیان اینکه طبق برنامه‌ریزی‌های انجام شده این اتوبوس‌ها به مدارس اصفهان نیز می‌روند، گفت: این اتوبوس‌ها برای مراسم ملی و مذهبی نیز مورد استفاده قرار می‌گیرند، چنانکه برای سیزدهم آبان‌ماه روز دانش آموز نیز از آنها استفاده شد و تا حد زیادی مورد استقبال کودکان و نوجوانان قرار گرفت.

پایان پیام/۶۳۱۰۱/ع

منبع: فارس
شناسه خبر: 1563565

مهمترین اخبار ایران و جهان: