نیوز سیتی!
16 آبان 1402 - 11:49

همه تلاش دهیاران معطوف به افزایش مشارکت در انتخابات باشد

فرماندار سربیشه گفت: دهیاران شهرستان تمام تلاش‌شان را معطوف به افزایش مشارکت مردم در انتخابات کنند.

به گزارش خبرگزاری فارس از سربیشه، محمدرضا لکزایی، فرماندار سربیشه صبح امروز در جلسه نشست مشورتی دهیاران بخش درح شهرستان اظهار داشت: دهیاری‌ها به واقع مهم‌ترین نهاد شکل‌گیری مدیریت روستایی محسوب می‌شوند.

وی ادامه داد: دهیاری‌ها و دهیاران نقش بسیار ارزشمند و تاثیرگذاری در رشد، بالندگی و توسعه سکونتگاه‌های روستایی دارند.

فرماندار سربیشه افزود: دهیاران شهرستان بعنوان نمایندگان دولت و خادمین مردم در روستاها با عزمی جهادی در حال فعالیت می‌باشند.

لکزایی در ادامه سخنان خود به انتخابات اشاره کرد و گفت: مهمترین رویداد سیاسی امسال انتخابات است و رهبر معظم انقلاب فرمودند، چهار اصل و راهبرد که در انتخابات باید مد نظر باشد امنیت، رقابت، سلامت و مشارکت در انتخابات است.

وی تصریح کرد: باید زمینه حضور حداکثری در انتخابات پرشور را ایجاد کنیم و در بحث مشارکت تک تک ما مسئول هستیم.

فرماندار سربیشه خطاب به دهیاران اظهار داشت: دهیاران لازم است اصول قواعد و قوانین و مقررات را رعایت کرده و در راستای برگزاری انتخابات پرشور و حماسی و انتخاب نمایندگانی که به دنبال حل مسئله هستند تلاش کنند.

لکزایی ادامه داد: دهیاران شهرستان تمام تلاش‌شان را معطوف به افزایش مشارکت مردم در انتخابات کنند.

مقام عالی دولت ادامه داد:  باور داریم که با همت خادمان مردم در دهیاری‌ها و با بهره گیری از پتانسیل‌های اقتصادی، کشاورزی و گردشگری، مشارکت‌های اجتماعی و همراهی سرمایه‌گذاران با توجه نامگذاری سال جاری از سوی مقام عظمای ولایت(مدظله العالی) می‌توانیم شاهد شکوفایی این نهادهای مردمی و خدوم در سطح شهرستان سربیشه باشیم.

پایان پیام/

منبع: فارس
شناسه خبر: 1564221

مهمترین اخبار ایران و جهان: