نیوز سیتی!
13 آبان 1402 - 12:08

اجمالی/ ملت ایران مقاومت را از سال ۱۳۳۲ آغاز کردند

سخنگوی وزارت دفاع با بیان اینکه ملت ایران مقاومت را از سال ۳۲ آغاز کردند و ۱۳ آبان سال ۵۷ مقابل رژیم استبدادی متکی به استکبارایستادند گفت: این ایستادگی تا به امروز نیز ادامه دارد.

به گزارش خبرگزاری فارس از همدان، سردار رضا طلایی‌نیک صبح امروز در جمع راهپیمایان ۱۳ آبان با بیان اینکه میدان امام(ره) همدان امروز میدانی از دیانت و سیاست و نماد مبارزه با استکبار داخلی و جهانی است اظهار کرد: این نقطه همواره اقشار انقلابی را به خود دیده و امروز گسترده‌تر از گذشته اقشار مختلف مردمی به ویژه نوجوانان و جوانان در روز مبارزه با استکبار جهانی حضور دارند.

وی با بیان اینکه حضور مردم در ۱۳ آبان با پرچم‌های ضد استکباری مشتی بر دهان ظالمان و یاوه‌گویان است یادی از مردم مظلوم غزه کرد و گفت: قطعا خداوند یاریگر مظلومان فلسطین و جبهه مقاومت خواهد بود.

سخنگوی وزارت دفاع با بیان اینکه رویارویی جبهه حق و باطل همیشگی خواهد بود و جبهه حق با ایستادگی در مقابل استکبار سعادت دنیا و اخرت را به ارمغان می‌آورد گفت: نظام استکباری امروز به رهبری آمریکا و برخی دولت‌های شیطان‌صفت اروپایی در مسیر حمایت از صهیونیست‌ها بزرگترین خیانت‌ها را به بشریت کرده‌اند.

وی با اشاره به اینکه بعد از کودتای مرداد سال ۳۲ وقتی سلطه انگلیسی رنگ باخته بود محور آمریکا با پشتیبانی از دشمن داخلی شکل گرفت افزود: شیطان بزرگ پشت رژیم مستبد طاغوت بود و شاه نیز جز وابستگی اقتصادی، سیاسی و ...  هیچ آورده‌ای برای کشور نداشت.

طلایی‌نیک با بیان اینکه ملت ایران مقاومت را از سال ۳۲ آغاز کردند و ۱۳ آبان سال ۵۷ مقابل رژیم استبدادی متکی به استکبارایستادند گفت: این ایستادگی تا به امروز نیز ادامه دارد.

این خبر در حال تکمیل است...

پایان پیام/ ۸۹۰۲۶

منبع: فارس
شناسه خبر: 1560565

مهمترین اخبار ایران و جهان: