نیوز سیتی!
02 دی 1402 - 16:34

تردد در محورهای غربی و جنوبی اصفهان با تجهیزات زمستانی

رئیس پلیس راه استان اصفهان گفت: با توجه به اینکه در محورهای جنوب و غرب استان به صورت مقطعی شاهد نزولات آسمانی هستیم، مردم در صورت ضرورت برای سفر به محورهای مذکور، حتما تجهیزات زمستانی به همراه داشته باشند.

علی مولوی، رئیس پلیس راه استان اصفهان در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در اصفهان اظهار داشت: با توجه به اینکه محورهای جنوب استان (شهرستان سمیرم)  و محورهای غرب استان (شهرستان فریدن) به صورت مقطعی شاهد نزولات آسمانی هستیم، مردم در صورت ضرورت برای سفر به محورهای مذکور، حتما تجهیزات زمستانی مانند زنجیر چرخ به همراه داشته باشند.

وی افزود:  قبل از شروع حرکت به سمت شهرستان‌های سردسیر استان، ضمن  اطلاع از وضعیت جوی و وضعیت راه‌ها، تدابیر لازم را پیش‌بینی کنند تا در طول مسیر با مشکلی مواجه نشوند.

مولوی با اشاره به آغاز طرح زمستانه پلیس راه استان از ۲۰ آذر ماه گفت: همکاران ما در محورهای برون شهری آماده خدمت‌رسانی به مردم هستند و همکاری رانندگان با عوامل پلیس و راهداران تلاشگر می‌تواند از بروز مشکلات در سطح جاده ها جلوگیری کند.

بر اساس اطلاعات مرکز مدیریت راه‌های اداره کل راهداری و حمل نقل جاده‌ای استان اصفهان محورهای خوانسار – دامنه و سمیرم -شهرضا بر اثر بارش برف لغزنده است.

بارش باران نیز در محورهای داران – الیگودرز، داران – دامنه، چادگان – چلگرد، چادگان – داران، سمیرم – یاسوج، سمیرم – شهرضا منجر به لغزندگی شده است و در حال حاضر همه محورهای فریدونشهر لغزنده است.

پایان پیام/۶۳۱۰۱/

منبع: فارس
شناسه خبر: 1613465

مهمترین اخبار ایران و جهان: