نیوز سیتی!
08 آذر 1402 - 12:26

نمایشگاه دستاوردهای پژوهش و فناوری در لرستان برگزار می‌شود

دبیر اجرایی بیست‌وچهارمین نمایشگاه دستاوردهای پژوهش، فناوری و فن‌بازار لرستان، گفت: این نمایشگاه ۱۳ تا ۱۵ آذرماه در محل سالن ورزشی امام علی (ع) دانشگاه لرستان برگزار می‌شود.

به گزارش خبرگزاری فارس از خرم‌آباد، فرهاد نامداری امروز صبح در گفت‌وگو با رسانه‌ها با اشاره به برگزاری نمایشگاه هفته پژوهش و فناوری لرستان، اظهار کرد: این نمایشگاه ۱۳ تا ۱۵ آذرماه در محل سالن ورزشی امام علی (ع) دانشگاه لرستان برگزار می‌شود.

وی بیان کرد: نمایشگاه امسال با تاکید بر فرمایشات مقام معظم رهبری مبنی بر مهار تورم رشد تولید در سال ۱۴۰۲ و با شعار هفته پژوهش و فناوری امسال با عنوان «پژوهش و فناوری پیشران رشد تولید و مهار تورم» برگزار می‌شود.

دبیر اجرایی بیست‌وچهارمین نمایشگاه دستاوردهای پژوهش، فناوری و فن‌بازار لرستان، گفت: این نمایشگاه با حضور دانشگاه‌ها، دستگاه‌های اجرایی، مراکز تحقیقاتی، استارتاپ‌ها و واحدهای فناور از تاریخ ۱۳ لغایت ۱۵ آذرماه به صورت حضوری برگزار می‌شود.

رییس پارک علم و فناوری لرستان با اشاره به برگزاری پنل‌های تخصصی و کارگاه‌های آموزشی متعدد در طول زمان برگزاری نمایشگاه اشاره کرد و گفت: تعدادی کارگاه آموزشی با موضوعات مختلف با حضور صاحب‌نظران و اساتید حوزه‌های مربوطه طی ۳ روز در محل نمایشگاه برگزار می‌شود که جزئیات و ساعات دقیق آن اعلام می‌شود.

نامداری، خاطر نشان کرد: بیست‌وچهارمین نمایشگاه دستاوردهای پژوهش، فناوری و فن‌بازار لرستان از ساعت ۹ صبح الی ۱۶ عصر جهت نمایش دستاوردهای فناوران، نخبگان و شرکت‌های دانش بنیان دایر است.

پایان پیام/

منبع: فارس
شناسه خبر: 1588365

مهمترین اخبار ایران و جهان: