نیوز سیتی!
13 آذر 1402 - 16:07

ساخت ۱۰ اثر سینمایی و تلویزیونی توسط سازمان تبلیغات کشور

رئیس سازمان تبلیغات اسلامی کشور گفت: امسال ۱۰ فیلم سینمایی، سریال و انیمیشن توسط این سازمان تولید شد.

به گزارش خبرگزاری فارس از یاسوج، حجت‌الاسلام قمی در نشست با دستگاه‌های فرهنگی که در دفتر نماینده ولی فقیه در کهگیلویه وبویراحمد برگزار شد، بر هم‌افزایی میان همه نهادهای فرهنگی تاکید کرد و گفت: در مرکز کشور همواره جلسات هم‌اندیشی با دستگاه‌های فرهنگی برگزار می‌شود تا از موازی‌کاری جلوگیری شود.

رئیس سازمان تبلیغات اسلامی به ساخت فیلم اشاره کرد و گفت: در گذشته به دلیل محدودیت مالی سالی  یکی دو اثر تولید می‌شد اما امسال تنها ۱۰ فیلم ساخته شده که ۶ فیلم سینمایی بوده که به جشنواره فیلم فجر می‌رسند.

وی بیان کرد: دو مورد سریال هم ساخته می‌شود، حوزه هنری قبلا برای ساخت فیلم ورودی نداشت اما مانند سریال سوران سریال ساخته می‌شود.

حجت‌الاسلام قمی بیان کرد: دو انیمیشن سینمایی ساخته شده که بسیار تاثیرگذار بوده و در زمینه تولید انیمیشن رشد ۱۰ برابری داشتیم.

حجت‌الاسلام قمی بیان کرد: در حوزه ادبیات دفاع مقدس و ادبیات پایداری تولیدات سه برابری داشتیم که مورد استقبال مردم قرار گرفت.

وی با اشاره به موضوع مهم جهاد تبیین گفت: به فرموده مقام معظم رهبری جهاد تبیین باید ۱۰۰ درصد مردم را پوشش دهد که برای این موضوع از ظرفیت مبلغین استفاده شود.

پایان پیام/

منبع: فارس
شناسه خبر: 1593721

مهمترین اخبار ایران و جهان: