نیوز سیتی!
02 آذر 1402 - 13:30

طلاب بسیجی همواره جلوتر از همه اقشار حرکت کرده‌اند

مسوول نمایندگی ولی فقیه در سپاه بیت‌المقدس کردستان گفت: بسیج در حوزه‌های کادرسازی انقلاب و در حوزه‌های معرفی بصیرتی و حوزه تعمیق گفتمان انقلاب بسیج پیشقدم بوده است و در راستای ایجاد جامعه دینی طلاب عهده‌دار کار بوده و طلاب بسیجی همواره جلوتر از همه اقشار حرکت کرده‌اند.

به گزارش خبرگزاری فارس از سنندج، حجت‌الاسلام طه توکلی پیش از ظهر امروز در همایش پرچمداران دین و اندیشه که با حضور علمای شیعه و سنی و با حضور  فرمانده قرارگاه حمزه سیدالشهدا برگزار شد، اظهار داشت: بسیج در نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران، بعد از پیام حضرت امام از دوم اذر سال ۶۷ با حفظ وظیفه حفظ ذاتی، کارکرد خود را شروع کرد و اکنون انقلاب اسلامی در جهان نیازمند فداکاری‌های بسیجیان است.

وی گفت: شجره طیبه بسیج و بسیجیان، در زمان جنگ و تجاوز رژیم بعث در جای جای این کشور و مخصوصا کردستان، پیشقراول در مقابل با تجزیه‌طلبان بودند.

وی با اشاره به اینکه دشمن می‌خواست شعاع انقلاب نو پا را خدشه‌دار کند، گفت: به لطف حضور بسیج و به اعتبار پشتیبانی ملت انقلابی، موازنه قدرت تغییر داده شد و در این سال بعد از پذیرش قطعنامه، بسیج با ماموریت خود متناسب با چالش‌ها و تهدیدها عمل کرد.

وی با اشاره به اینکه در حوزه‌های کادرسازی انقلاب، بسیج اهتمام داشته و در حوزه‌های معرفی بصیرتی و حوزه تعمیق گفتمان انقلاب بسیج پیشقدم بوده است، افزود: در راستای ایجاد جامعه دینی طلاب عهده‌دار کار بوده و طلاب بسیجی همواره جلوتر از همه اقشار حرکت کردند.

توکلی با تاکید بر اینکه بسیج سازندگی و قرارگاه محرومیت‌زدایی در جهت هم‌افزایی با ارکان نظام در هفته‌های گذشته به کارهای بی‌نظیری در خصوص محرومیت‌زدایی انجام داده است.

وی به نقش بسیج در مواجهه با جنگ ترکیبی دشمن اشاره کرد و گفت: استکبار جهانی در حوزه رویارویی با جمهوری اسلامی بعد از فراز و فرودها و سناریوهایی در حوزه های نظامی و عملیات‌های روانی به جنگ ترکیبی و شناختی رسید و اینجا بود که حضرت آقا گفتند در این مواقع باید با قید فوریت جهاد تبیین انجام گیرد و روحانیت جلودارتر بودند و حقایق را بیان کردند.

وی تاکید کرد: اکنون با اعتقاد راسخ به آرمان امام و شجره طیبه بسیج این ادعا را داریم که امنیت پایدار و مردمی است.

وی با بیان اینکه باید بدانیم که تقابل و رویایی تمامی ندارد و ما باید خود را برای فداکاری‌های بزرگ آماده کنیم، یادآور شد: این ماموریت ما است که پیشقدم باشیم و باید نسبت به نسل پرسشگر و جوان، سواد رسانه‌ای را بالاتر ببریم و دشمن‌شناس باشیم.

انتهای پیام ۲۳۳۰/۷۲

منبع: فارس
شناسه خبر: 1582121

مهمترین اخبار ایران و جهان: