نیوز سیتی!
03 آذر 1402 - 15:13

نیروی مسلح ایران در اوج قدرت و اقتدار است

امام جمعه بروجرد گفت: دشمنان از ایران می‌ترسند و این یک ادعا نبوده و واقعیت است، دشمن در هشت سال دفاع مقدس ملت ایران را امتحان کرد، امروز نیروی مسلح ایران در اوج قدرت و اقتدار هستند.

به گزارش خبرگزاری فارس از بروجرد، حجت الاسلام سید علی حسینی ظهر امروز در خطبه‌های نماز جمعه این شهرستان اظهار کرد: سالروز همبستگی با مردم فلسطین است، جنایات صهیونیستها بر علیه فلسطین بی نظیر است.

وی اظهار داشت: در کدام جنگ هزاران کودک و زن کشته شده است، رژیم صهیونیستی این ننگ بزرگ را برای خود با کشتار کودکان و زنان غزه خرید.

امام جمعه بروجرد گفت: با عملیات طوفان الاقصی موساد شکست خورد و رژیم صهیونیستی رسوا شد، گنبد آهنین فرو ریخت و غزه قبرستان تانک‌ها و تجهیزات نظامی رژیم صهیونیستی شد.

حسینی افزود: رژیم صهیونیستی وقتی در میدان نبرد در مقابل رزمندگان فلسطین کم آوردند، به بمب باران مناطق مسکونی و بیمارستان ها و مدارس پرداختند.

وی با اشاره به اینکه نیروهای مسلح ایران اسلامی دارای فرماندهان بزرگی است بیان کرد: نیروهای مسلح ایران اسلامی تربیت شدگان مکتب امام خمینی(ره) و امام خامنه‌ای هستند. 

وی اظهار داشت: دشمنان از ایران می‌ترسند و این یک ادعا نبوده و واقعیت است، دشمن در هشت سال دفاع مقدس ملت ایران را امتحان کرد، امروز نیروی مسلح ایران در اوج قدرت و اقتدار هستند.

خطیب جمعه بروجرد با اشاره به ایام فاطمیه گفت: در ایام فاطمیه از فرصت به دست آمده استفاده کنیم و بصیرت خود را بالا ببریم.

حسینی افزود: در برگزا ی مراسمات ایام فاطمیه از سخنرانان و علما دعوت کنیم تا آگاهی دینی بالا برود، روضه ایام فاطمیه با بصیرت و آگاهی بخشی همراه باشد.

وی با اشاره به سالروز شهادت دانشمند محسن فخری زاده تصریح کرد: رژیم صهیونیستی با ترور دانشمندان فکر می‌کرد می‌2توان ایران را شکست دهد ولی دشمن با این کارها نمی‌تواند دانش را از ایرانیان بگیرد خون پاک این شهیدان باعث پیروزی و موفقیت است.

امام جمعه بروجرد با اشاره به هفته بسیج گفت: بسیج در عمل و در همه صحنه‌ها بی نظیر است، بسیج در بصیرت و آگاهی مصداق آیه قرآن است که اسلام انسان با بصیرت می‌خواهد.

حسینی افزود: بسیجیان  بی‌ادعا، بی سرو صدا و پرکار و مردان مخلص خدا هستند، بسیجیان مطیع محض ولایت فقیه و رهبری هستند.

پایان پیام/

منبع: فارس
شناسه خبر: 1583065

مهمترین اخبار ایران و جهان: