نیوز سیتی!
22 آبان 1402 - 10:25

راه‌اندازی صندوق تضامین در بنیاد حیات کمیته امداد

مدیرکل کمیته امداد استان البرز،گفت: صندوق تضامین در بنیاد حیات کمیته امداد درحال شکل گیری است و افرادی که اصلا تضامینی نمی‌توانند معرفی کنند کمیته امداد ضامنت آنها را بر عهده می‌گیرد.

رضا البرزی، مدیرکل کمیته امداد استان البرز، امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در کرج، در خصوص وام های اشتغال، گفت: وام‌های اشتغال قرض الحسنه با ۴درصد کارمزد محسوب می‌شود که پرداخت آن طولانی مدت است.

وی با بیان اینکه افرادی که ضامن ندارند دچار مشکل می‌شوند، افزود: با بانک‌ها تعاملاتی داریم که با حداقل ضمانت کار انجام شود.

این مقام مسوُول با اشاره به اینکه صندوق تضامین در بنیاد حیات کمیته امداد درحال شکل گیری است، ادامه داد: افرادی که اصلا تضامینی نمی‌توانند معرفی کنند کمیته امداد ضامنت آنها را بر عهده می‌گیرد.

وی افزود: صندوق تضامین درحال گذراندن مراحل اجرایی کار است اما هنوز در این خصوص ابلاغی صادر نشده است.

البرزی در خصوص راه‌اندازی صندوق، گفت: صندوق نهایتا تا یک ماه آینده تعیین و تکلیف می‌شود و سهمیه‌های را به هر استان اختصاص می‌دهند.

وی با بیان اینکه درحال حاضر حدود هفت هزار و صد نفر وام‌های اشتغال دریافت کردند، گفت: جز تکالیف اصلی ما کار برای مردم و شکی در آن نیست، معدود افرادی دچار مشکل می‌شوند که حتما پیگیری می‌کنیم تا مشکلات آنها برطرف شود.

پایان پیام/

منبع: فارس
شناسه خبر: 1570065

مهمترین اخبار ایران و جهان: