نیوز سیتی!
09 آذر 1402 - 16:35

بهسازی و آسفالت 23 کیلومتر از جاده‌های شهرستان بن

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای چهارمحال و بختیاری گفت: از مجموع ۲۳۰ کیلومتر جاده‌های شهرستان بن ۲۳.۵ کیلومتر بهسازی و آسفالت شده که تا پایان سال ۱۰ کیلومتر دیگر انجام می‌‌شود.

به گزارش خبرگزاری فارس از شهرکرد، روح الله غلامی صبح امروز در نشست شورای اداری شهرستان بن با اشاره به لزوم انتقال سند راهدارخانه شهرک گردشگری شیدا در این شهرستان، گفت: تخصیص اعتبار راهداری شهرستان بن از  ۱۵ میلیارد تومان در سال ۱۴۰۱ به ۱۸ میلیارد تومان در سال جاری رسیده و این منهای مصوبات سفر است.

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای چهارمحال و بختیاری در خصوص اقدامات انجام شده در حوزه راهداری شهرستان بن، افزود: از مجموع ۲۳۰ کیلومتر جاده بن به سمت شهرستان‌های هم‌جوار ۲۳/۵ کیلومتر بهسازی و آسفالت شده که تا پایان سال ۱۰ کیلومتر دیگر انجام می‌‌شود.

غلامی اضافه کرد: خط‌کشی ۴۵ کیلومتر از راه‌های شهرستان بن، اجرای روشنایی و نصب چراغ‌های چشمک‌زن در سه نقطه، نصب ۲۰۰ متر نیوجرسی، شانه‌سازی پنج کیلومتر از محورها و رفع سه نقطه  حادثه‌خیز نیز از اقدامات انجام شده است.

وی با اشاره به خرید یک دستگاه شن و نمک‌پاش مکانیزه برای راهداری شهرستان بن، ادامه داد: واگذاری زمین جنب اداره راهداری علی‌رغم اینکه مصوب شده و تخصیص اعتبار نیز صورت گرفته اما محقق نشده است.

پایان پیام/

منبع: فارس
شناسه خبر: 1589665

مهمترین اخبار ایران و جهان: