نیوز سیتی!
22 آبان 1402 - 20:38

اعطای بیش از ۱۵۰ میلیارد تسهیلات مشاغل خانگی در رودان

رئیس اداره تعاون، کار و رفاه اجتماعی رودان از اعطای بیش از ۱۵۰ میلیارد تومان تسهیلات در راستای حمایت از مشاغل خانگی در این شهرستان خبر داد.

صابر محسنی رئیس اداره تعاون، کار و رفاه اجتماعی شهرستان رودان صبح امروز در گفتگو با خبرنگار فارس در رودان افزود: طی یک سال گذشته بالغ بر ۱۵۰ میلیارد تومان تسهیلات مشاغل خرد و کار فرمایی از منابع تبصره ۱۶ مشاغل خانگی به متقاضیان اعطا شده است.

وی ادامه داد: این میزان تسهیلات علاوه بر متقاضیان ثبت شده در سامانه وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی از سوی کمیته امداد امام خمینی «ره» و طرح های اشتغالزایی بسیج سازندگی نیز را هم شامل می شود.

محسنی تصریح کرد: هم اکنون هم بیش از ۲۰۰ میلیارد تومان تسهیلات اشتغال زایی بویژه در بخش مشاغل خانگی از سوی نهاد های حمایتی به بانک های عامل تخصیص یافته است تاکنون  ۲۰ میلیارد آن پرداخت شده و پیش بینی می شود تا پایان سال روند پرداخت آنها تکمیل شود.

وی در ادامه به اجرای طرح نهضت احیای هم اشاره کرد و گفت: بنای این طرح حمایت از ایده های دانش بنیان است و از طریق صندوق کار آفرین امید تسهیلات ویژه به آنها  اعطا می شود.

رییس اداره تعاون، کار و رفاه اجتماعی هرمزگان گفت: طی تفاهم نامه ای که میان میراث فرهنگی و گردشگری و صنایع دستی و جهاد کشاورزی و صندوق کار آفرین امید منعقد شده، طرح های دانش بنیان حمایت ویژه خواهند شد.

پایان پیام/۸۸۰۵۹

منبع: فارس
شناسه خبر: 1570865

مهمترین اخبار ایران و جهان: