نیوز سیتی!
19 مهر 1402 - 00:07

شهردار یاسوج از دغدغه 120 میلیاردی تا حقوقی که پرداخت شد و ضرب‌الاجل به قانون‌شکنان

شهردار جدید یاسوج گفت: درد این شهر عدم تعامل است اگر دستگاه‌های مختلف با یکدیگر تعامل می‌داشتند دست شهرداری را می‌گرفتند و مطالبات شهرداری را می‌دادند امروز چنین وضعیتی در مرکز استان نداشتیم ادارات و دستگاه‌ها باید زبان یکدیگر را بفهمیم.

به گزارش خبرگزاری فارس از یاسوج؛ کیوان آشنا شهردار جدید شهر یاسوج روزهای پرکاری را پشت سر می‌گذارد و علاوه بر دیدارهای مردمی جلسات زیادی را نیز با همکاران خود برای رفع مشکلات عدیده شهر یاسوج برگزار می‌کند.

ابتدا به طبقه همکف رفته و در آنجا از مردمی پذیرایی می‌کند که هر یک در زمینه‌ای مشکلات خاص خود را دارند از مشکلات کوچه و معابر خاکی گرفته که درخواست آسفالت دارند تا پروانه ساخت و درخواست‌های ریز و درشت دیگر.

شهردار یاسوج می‌گوید: برای ارتقای بهره‌وری هرچه بهتر و بیشتر به دنبال گرفتن دست همکاران خود هستیم و هیچگاه مچ‌گیری را در برنامه خودمان نداریم چرا که معتقدیم بدون اعتماد متقابل نمی‌توان موفقیت در شهرداری کسب کرد.

شهردار جدید یاسوج گفت: درد این شهر عدم تعامل است اگر دستگاه‌های مختلف با یکدیگر تعامل می‌داشتند دست شهرداری را می‌گرفتند و مطالبات شهرداری را می‌دادند امروز چنین وضعیتی در مرکز استان نداشتیم ادارات و دستگاه‌ها باید زبان یکدیگر را بفهمیم.

شهردار مرکز استان کهگیلویه و بویراحمد در پاسخ به برخی از مراجعه کنندگانی که از او می‌خواستند کارشان در شهرداری روی زمین نماند اظهار کرد: رای خودم را در شورا از کف خیابان گرفتم و امروز هم باید تاییدیه و اعتماد خودمان را از کف خیابان جمع کنیم به همین خاطر منتی بر دوش شما نمی‌گذاریم.

شهردار یاسوج سپس به اتاق خود رفت و پذیرای همکاران بود و در آنجا خطاب به مسئولان مربوطه تاکید کرد که تا فردا ظهر هیچ قرارداد تعیین تکلیف نشده‌ای نداشته باشیم همه قراردادها باید تعیین تکلیف شوند.

او دستوری هم برای تنظیف شهر می‌دهد و می‌گوید از همین تانکرهای خودمان خیابان‌های اصلی شهر را شستشو دهید تا شهر چهره بهتری پیدا کند در ادامه در تماس تلفنی با معاون عمرانی استاندار و رایزنی با علی محمد روستا سریعا به مسئولان نقلیه خود دستور می‌دهد که تا ساعاتی دیگر برای تعیین تکلیف ۵ دستگاه اتوبوس به تهران سفر کنند وقت را نباید تلف کرد هرچه زودتر بروید تا فردا صبح در سازمان همیاری شهرداری‌ها این ۵ دستگاه را برای پیوستن به ناوگان شهری تعیین تکلیف کنید.

شهردار یاسوج به مانند جلسه قبل با مدیران خود گویی به فکر برخورد قاطع با کسانی است که چهره شهر را با بی‌نظمی تغییر داده اند برخی میوه فروشانی که جدول و خیابان یاسوج را زشت و نازیبا کرده اند.

کیوان آشنا خطاب به مسئول مربوطه می‌گوید قانون دست شما را باز گذاشته ابتدا یک تذکر بدهید اگر توجهی نکردند جریمه سنگین در نظر بگیرید نمی‌شود شهر ۳۰۰ هزار نفری را فدای یک نفر کرد.

شهردار مرکز استان کهگیلویه و بویراحمد با ابراز نگرانی از اینکه چرا باید همکارانش چندین ماه  حقوق نداشته باشند خبری خوش هم می‌دهد و می‌گوید حقوق برج ۶ را واریز کردیم شب گذشته تا نیمه شب رایزنی کردیم البته بدهی سنگین و کمرشکن ۱۲۰ میلیارد تومانی داریم و آرایی هم علیه شهرداری از گذشته بوده است.

شهردار مرکز استان کهگیلویه و بویراحمد خبری خوش در خصوص ناوگان شهری هم می‌دهد و می‌گوید ۵ اتوبوس درون شهری به ناوگان ما اضافه می‌شود با دانشگاه‌ها همکاری بسیار خوبی داریم قرار است ۵ دستگاه اتوبوس در اختیار دانشگاه یاسوج دو دستگاه اتوبوس به علوم پزشکی و همچنین به دانشگاه آزاد هم اتوبوس بدهیم اگر اتوبوس‌های جدید را هرچه زودتر وارد کنیم این تعداد جوابگوی شهر خواهند بود.

او می‌گوید یکی از مهم‌ترین اقداماتی که در دستور کار قرار داده پیگیری مطالبات شهرداری یاسوج است تا بتوان به وسیله آن درآمدزایی پایداری برای خدمت به مردم و شهر ایجاد کرد.

پایان پیام/

منبع: فارس
شناسه خبر: 1534465

مهمترین اخبار ایران و جهان: