نیوز سیتی!
24 بهمن 1402 - 01:49

محک مدعیان تیم ملی فرنگی در آنتالیا و صوفیه؛ بیشترین اعزام در ۷۷ کیلوگرم

اسفند ماه سال جاری تعداد نسبتاً زیادی از فرنگی‌کاران ایران در دو تورنمنتی که همزمان با هم در ترکیه و بلغارستان برگزار می‌شود، محک خواهند خورد.

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری تسنیم، 7 تا 10 مارس 2024 (17 تا 20 اسفند ماه) دو تورنمنت بین‌المللی کشتی در دو شهر آنتالیا (جام وهبی‌امره) و صوفیه (جام نیکولای پتروف) برگزار می‌شود که کشتی فرنگی ایران در هر دو رقابت نماینده خواهد داشت.

دور جدید تمرینات شاگردان حسن رنگرز برای شرکت در این رقابت‌ها نیز از بیست‌وپنجم بهمن ماه در کمپ تیم‌های ملی آغاز خواهد شد.

21 کشتی‌گیر در لیست ابتدایی شرکت در جام وهبی‌امره قرار گرفته‌اند که باید دید ایمان محمدی و میثم دلخانی نیز با توجه به آسیب‌دیدگی محمدی، به این تورنمنت اعزام خواهند شد یا نه.

پویا دادمرز و محمدهادی شعبانی در 55 کیلو، مهدی محسن‌نژاد، محمدمهدی غلامپور و امیررضا ده‌بزرگی در 60 کیلو، ایمان محمدی و میثم دلخانی در 63 کیلو، سعید اسماعیلی و جواد رضایی در 67 کیلو، محمدرضا رستمی در 72 کیلو، امین کاویانی‌نژاد، امیر عبدی، علی اسکو و محمدرضا مختاری در 77 کیلو، رسول گرمسیری و عباس مهدی‌زاده در 82 کیلو، محمدحسین محمودی در 87 کیلو، محمدهادی ساروی و مهدی بالی در 97 کیلو و امین میرزازاده و فردین هدایتی در 130 کیلوگرم فرنگی‌کاران اعزامی به جام وهبی‌امره هستند. باتوجه به اینکه در چند وزن مسابقه انتخابی تیم ملی به این تورنمنت موکول شده است، حسن رنگرز سرمربی تیم ملی به ترکیه خواهد رفت. حسن حسین‌زاده و فرزاد ایمانعلی‌زاده نیز مربیان همراه او هستند.

بیشترین تعداد نفرات اعزامی به این تورنمنت مربوط به وزن 77 کیلوگرم است که بعد از جام وهبی‌امره ملی‌پوش ایران در مسابقات گزینشی آسیایی مشخص خواهد شد.

در دیگر تورنمنت بین‌المللی اسفند ماه نیز محمد حسین‌وند در 55 کیلو، مهدی جواهری در 60 کیلو، محمدرضا گرایی در 72 کیلو، غلامرضا فرخی در 77 کیلو، محمد ناقوسی در 82 کیلو و امیررضا اکبری در 97 کیلو گزینه‌های مدنظر کادر فنی برای اعزام به جام نیکولای پتروف محسوب می‌شوند.

طالب نعمت‌پور و مجید رمضانی نیز مربیان اعزامی به این تورنمنت هستند.

انتهای پیام/

 

منبع: تسنیم
شناسه خبر: 1669565

مهمترین اخبار ایران و جهان: