نیوز سیتی!
14 بهمن 1402 - 09:16

تیم ناحیه یک اردبیل مقام نخست مسابقات دو ومیدانی استان را کسب کرد

رئیس اداره تربیت بدنی و فعالیت‌های ورزشی اداره کل آموزش و پرورش استان اردبیل گفت: این دوره از مسابقات در قالب ۱۱ گروه و با حضور ۵۵ ورزشکار در ۶ ماده مختلف ورزشی از شهرهای مختلف استان برگزار شد.

غلامرضا خجسته، رئیس اداره تربیت بدنی و فعالیت‌های ورزشی اداره کل آموزش و پرورش استان اردبیل در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری فارس در اردبیل، اظهار کرد: به مناسبت گرامیداشت ایام الله دهه فجر یک دوره مسابقات ورزشی دومیدانی منتخب استانی به میزبانی شهرستان پارس‌آباد، ویژه دانش‌آموزان دوره متوسطه در مجموعه ورزشی شهید کلانتری شهرستان پارس آباد در دو نوبت برای خواهران برگزار شده و امروز نیز برای برادران برگزار می‌شود.

وی افزود: در این دوره مسابقات ۱۱ گروه  با حضور ۵۵ ورزشکار در ۶ ماده مختلف  ورزشی از شهرهای مختلف استان اردبیل  با یکدیگر رقابت می‌کنند که تیم منتخب به مسابقات کشوری که ۱۹ بهمن ماه در اصفهان برگزار خواهد شد، اعزام می‌شود.

رئیس اداره تربیت بدنی و فعالیت‌های ورزشی اداره کل آموزش و پرورش استان اردبیل ادامه داد: با هدف ایجاد نشاط و شادابی بین دانش آموزان  شرایط جوی شهرستان پارس آباد در این موقع سال بهترین مکان برای اجرای مسابقات  ورزشی است.

خجسته گفت: ورزشکاران در رشته‌های مختلف دو میدانی از جمله  دو سرعت، دو استقامتی، پرش طول، پرتاپ نیزه، پرتاب دیسک، پرش از مانع، پرتاپ وزنه به مسابقه پرداختند که تیم ناحیه ۱ اردبیل مقام نخست، تیم مشکین‌شهر مقام دوم و تیم ناحیه ۲ اردبیل سوم شد که از تیم‌های برتر با اهدا لوح و جوایز تجلیل بعمل آمد.

پایان پیام/۳۸۸۶/

منبع: فارس
شناسه خبر: 1658521

مهمترین اخبار ایران و جهان: