نیوز سیتی!
13 بهمن 1402 - 19:08

گردنه «امین الله» بجنورد مسدود شد

رئیس پلیس راه خراسان‌شمالی از مسدود شدن گردنه امین الله در محور بجنورد به شمال در پی کولاک برف امروز خبر داد.

سرهنگ رحمان اسپیدکار، رئیس پلیس راه خراسان‌شمالی در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در بجنورد و در تشریح وضعیت راه های استان در پی نزولات آسمانی امروز اظهار کرد: در گردنه امین الله بجنورد در محور بجنورد به آشخانه به علت شدت بارش برف جاده مسدود شده و حتی با زنجیر هم قابل تردد نیست که عوامل راهداری در حال باز کردن مسیر هستند.

وی گفت: در گردنه اسدلی در محور بجنورد_اسفراین تردد کامیون ممنون بوده و تردد سایز وسایل نقلیه تنها با زنجیر چرخ امکان پذیر است و با توجه به شدت بارش احتمال بسته شدن این جاده نیز وجود دارد.

رئیس پلیس راه خراسان‌شمالی افزود: در محور بجنورد به شیروان بارش شدید برف را شاهد هستیم و جاده بسیار لغزنده بوده اما ترافیک روان است و هم استانی ها می بایست زنجیر چرخ همراه داشته باشند. 

وی ادامه داد: در محور چمن بید بارش شدید برف را داریم که در این جاده هم تردد با زنجیر چرخ امکان پذیر است و محدودیت تردد کامیون هم وجود دارد.

سرهنگ اسپیدکار بیان داشت: در محور گرمه شاهد برف شدید هستیم جاده لغزنده بوده، ترافیک روان است و همراه داشتن زنجیر چرخ الزامی است

رئیس پلیس راه خراسان‌شمالی تصریح کرد: در محور راز هوا صاف می باشد و فقط از سمت پیش قلعه مه غلیظ وجود دارد که می بایست رانندگان عزیز از سرعت خود در این محور بکاهند.

پایان پیام/آ

منبع: فارس
شناسه خبر: 1658165

مهمترین اخبار ایران و جهان: