نیوز سیتی!
25 دی 1402 - 20:56

امروز آثار شکست همه‌جانبه بر استخوان‌های پوسیده استکبار پیداست

نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی گفت: استکبار و استعمار قبل از پیروزی انقلاب، بعد از انقلاب، در جنگ تحمیلی در یمن، افغانستان، سوریه، فلسطین و ... نتوانسته اهدافش را پیاده‌سازی کند و آثار شکست مقاومت‌های ملت های بیدار منطقه و مردم ایران اسلامی بر استخوان‌های پوسیده استکبار پیداست.

به گزارش خبرگزاری فارس از بیرجند، آیت‌الله عبادی، نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی امروز در دیدار دست‌اندرکاران نکوداشت روز شهرستان سربیشه اظهار داشت: بنده قبل از انقلاب اسلامی و دوران انقلاب اسلامی و بعد از آن در سربیشه رفت و آمد داشته و بهترین خاطرات زندگیم از این شهرستان است.

وی با بیان اینکه تمامی شهدا برای فداکاری در راه توحید جهاد کردند و شهید شدند، تصریح کرد: امروز بزرگداشت و نکوداشت نام آنها امری ضروریست. 

امام جمعه بیرجند با اشاره به اینکه امروز بین اسلام و کفر جنگ ترکیبی و همه جانبه برقرار شده است، تصریح کرد: استکبار و استعمار قبل از پیروزی انقلاب، بعد از انقلاب، در جنگ تحمیلی، در یمن، افغانستان، سوریه، فلسطین و ... نتوانسته اهدافش را پیاده‌سازی کند و آثار شکست مقاومت‌های ملت های بیدار منطقه و مردم ایران اسلامی بر استخوان‌های پوسیده استکبار پیداست.

آیت‌الله عبادی افزود: امروز سخن بر این است که در خود کشورهای غربی هر روز تظاهرات چند صدهزاری بر علیه دولت‌های فاسد و فاسق‌شان به راه می‌افتد و مردم این کشورها از سیاست‌های شوم سردمداران خود اعلام برائت و انزجار می‌کنند این به معنای صدور انقلاب اسلامی است و مردم دنیا از انقلاب ما الگوبرداری کردند.

وی اضافه کرد: انقلاب اسلامی منحصر به کشور ایران و کشورهای منطقه نیست بلکه حق مردم جهان است و تنها راه نجات از دست این غول‌های بیابانی آرمان‌های این انقلاب است، غول‌ها و جنایتکارانی که با شعار دمکراسی و آزادی هر جنایتی می‌کنند و سه ماه است که زن و بچه ها و مسجد و بیمارستان را بمباران و ویران می‌کنند و هیچ محدودیتی در جنایت ندارند و شورای امنیت و سازمان حقوق بشر هم در حقیقت یه شورای و سازمان‌ مسخره است.

نمانیده ولی فقیه در خراسان جنوبی گفت: اما آنها باید بدانند که مردم دنیا دیگر بیدار شده و گول شکلک‌بازی و بازی‌های سیاسی آنها را نمیخورند.

آیت‌الله عبادی اظهار کرد: ما در مقطع حساس قرار داریم و ما داریم به پیروزیها و قله‌ها نزدیک می‌شویم و پیچ تاریخی انقلاب اسلامی یک تولد دارد که آن هم نجات بشر و عاقبت این پیچ تاریخی ان شاءالله ظهور حضرت حجت خواهد بود.

نگاه ویژه مسوولان ارشد فرهنگی به سربیشه

محمدرضا لکزائی، فرماندار سربیشه هم در این جلسه اظهار داشت: این شهرستان دارای چهل و یک هزار نفر جمعیت می باشد که ۷۰ درصد آنها در روستاها و روستانشین هستند.

وی با بیان اینکه شهرستان سربیشه دارای ۲۵۰ روستا و پارچه آبادی است، ادامه داد: از این تعداد ۱۸۰ روستا بالای ۲۰ خانوار می‌باشند.

فرماندار سربیشه به وجود ۳ پدر علم و مشاهیر و مفاخر فراوانی در دیدار ایمان و اندیشه اشاره کرد و گفت: معادن غنی و بالقوه، ظررفیت‌های کشاورزی، مرز و ... از پتانسیل‌های شهرستان بشمار می‌رود.

لکزائی با اشاره به اینکه تنها پایانه رسمی استان در ماهیرود و مرز این شهرستان قرار دارد، تصریح کرد: مرزنشینان غیور و شجاع ما با ماندگاری در مرز به واقع امنیت شهرستان، استان و کشور را تامین می‌کنند و البته با توجه به بحث مرز و کشور پر مخاطره افغانستان دچار برخی موضوعات اجتماعی و آسیب‌های فرهنگی شده‌اند.

 وی در ادامه از آیت‌الله عبادی نماینده ولی فقیه در استان خواست تا ایشان و حتی سایر مسوولان ارشد فرهنگی کشور نگاه ویژه‌تر و وسیع‌تری به این شهرستان مرزی در جهت کاهش آسیب‌های اجتماعی و معضلات فرهنگی داشته باشند و در راستای روحانی مستقر در روستاها، اعزام‌ مبلغ و سایر امورات فرهنگی نگاه‌ها به این شهرستان ویژه‌تر باشد

فرماندار سربیشه به نکوداشت روز شهرستان اشاره کرد و گفت: گرامیداشت یاد و نام شهدا، امیدآفرینی، ایجاد نشاط اجتماعی و معرفی قابلیت‌ها مهم‌ترین اهداف ما از برگزاری روز شهرستان می‌باشد.

لکزائی بیان داشت: امسال محوریت برنامه‌ها با مردم و استفاده از ظرفیت عظیم مردم است و به حمدالله اقشار مختلف مردم، گروه‌های جهادی و مرجع و مدیران اجرایی پای کار آمده و مصمم در اجرای برنامه‌های روز شهرستان هستند که در هر سه بخش مرکزی، مود و درح برگزار خواهد شد.

وی با بیان اینکه اجرای این برنامه‌ها سبب ایجاد امید و امیدآفرینی در جامعه خواهد شد، خاطرنشان کرد: حضور مستمر و همیشگی مردم در صحنه‌های مختلف نظام و انقلاب یکی از بالاترین ظرفیت‌های شهرستان سربیشه است و ان شاءالله در انتخابات ۱۱ اسفندماه نیز مردم دیار ایمان و اندیشه بار دیگر همانند قبل ولایت‌مداری، در صحنه بودن و انقلابی بودن خود را با مشارکت حداکثری اعلام خواهند کرد.

پایان پیام/

 

 

منبع: فارس
شناسه خبر: 1639065

مهمترین اخبار ایران و جهان: