نیوز سیتی!
08 بهمن 1402 - 08:53

کولاک برف و مه آلودگی در گردنه هیراب

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای لرستان گفت: در گردنه هیراب به دلیل وجود بارش سنگین برف شاهد مه آلودگی و کولاک برف هستیم به طوری که تردد به کندی و با استفاده از زنجیر چرخ امکان پذیر است.

مرتضی شیروانی در گفت‌وگو با خبرنگار فارس با اشاره به آخرین وضعیت محورهای مواصلاتی استان، اظهار کرد: تا ساعتی قبل همه محورهای مواصلاتی با وجود بارش سنگین برف و باران باز و تردد در آنها برقرار است.

وی بیان کرد: در گردنه هیراب به دلیل وجود بارش سنگین برف شاهد مه آلودگی و کولاک برف هستیم به طوری که تردد به کندی و با استفاده از زنجیر چرخ امکان پذیر است.

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای لرستان تاکید کرد: با توجه به بارش سنگین برف شهروندان از سفرهای غیر ضروری پرهیز کنند و در صورت ضرورت سفر از طریق سامانه ۱۴۱ از آخرین وضعیت راه‌ها اطلاع پیدا کنند.

به گفته شیروانی هم اکنون در محورهای نورآباد به سمت نهاوند، بروجرد- اراک و ارتفاعات الیگودرز به ویژه گردنه‌های گله بادوش و مور زرین شاهد بارش سنگین برف هستیم.

وی گفت: در محورهای کوهدشت، پل‌دختر و رومشکان هم بارش باران داریم.

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای لرستان در خصوص عدم حضور عوامل راهداری در محور خرم‌آباد- پل زال و یا آزاد راه خرم‌آباد- بروجرد، توضیح داد: این محورها مدیریت جدایی دارند و عوامل راهداری مربوط به خود محور هستند، اما مواقع ضروری و بحرانی اداره کل راهداری استان به کمک آنها می‌رود.

 پایان پیام/

منبع: فارس
شناسه خبر: 1651565

مهمترین اخبار ایران و جهان: