نیوز سیتی!
06 بهمن 1402 - 12:12

پیاده‌روی روز پدر در بوستان در روز زیبای زمستان

به مناسبت گرامیداشت میلاد مولود کعبه حضرت علی (ع) و روز پدر مراسم پیاده روی خانوادگی با حضور اقشار مختلف مردم و جمعی از مسولان از بخشداری بوستان به طرف کوه قرق در شهر بوستان برگزار شد.

به گزارش خبرگزاری فارس از باشت، به مناسبت گرامیداشت میلاد مولود کعبه حضرت علی (ع) و روز پدر مراسم پیاده روی خانوادگی با حضور اقشار مختلف مردم و جمعی از مسولان از بخشداری بوستان به طرف کوه قرق در شهر بوستان برگزار شد.

سعید صالحی بخشدار بوستان ضمن تبریک میلاد حضرت علی (ع ) و روز پدر برگزاری چنین برنامه‌هایی را در توسعه ورزش همگانی و ایجاد شور و نشاط دربین جوانان و خانواده‌ها موثردانست و از همه شرکت کنندگان و مسوولان که در اجرای این همایش پیاده‌روی مشارکت فعال داشتند قدردانی کرد.

وی به انتخابات پیش رو اشاره کرد و افزود: مهمترین مسئله در انتخابات حضور حداکثری مردم است که باعث تقویت نظام و ناامیدی دشمنان خواهد شد.

صالحی از آحاد مردم خواست همچون سنوات گذشته با حضور پرشور خود بازهم حماسه آفرینی کنند و ایران عزیز را مثل گذشته سربلند کنند.

مسوول اداره تبلیغات اسلامی باشت هم که در این همایش حضور داشت با عرض تبریک به مناسبت ولادت امام علی (ع) و روز پدر، اجرای این برنامه ها را موجب ایجاد نشاط و سلامتی فردی و اجتماعی دانست.

حجت‌الاسلام محمود اندیشه افزود: حضور قشرهای مختلف و خانواده ها در کنار هم و طی مسیر به صورت پیاده فرصتی است برای برقراری ارتباط اجتماعی و اطلاع از احوال همدیگر در فضا و موقعیت متفاوت که قطعا می تواند برای رشد اجتماعی و ایجاد روحیه و نشاط جامعه مفید واقع شود که از شهروندان شرکت کننده و همچنین مجموعه بخشداری بوستان، امام جماعت شهر بوستان، حوزه امام علی علیه السلام ، بنیاد شهید و امور ایثارگران ، اداره ورزش و جوانان ، هلال احمر، نیروی انتظامی  به عنوان بانیان این همایش قدر دانی و تشکر داریم.

در پایان همایش به افراد حاضر در این مراسم با قید قرعه به تعداد ۵۵ نفر هدایایی داده شد.

پایان پیام/

منبع: فارس
شناسه خبر: 1649765

مهمترین اخبار ایران و جهان: