نیوز سیتی!
12 اسفند 1402 - 15:49

رسانه‌های استان سمنان پیشگام جهاد تبیین شدند

سمنان- سازمان بسیج رسانه استان سمنان در پیامی از خبرنگاران و اصحاب رسانه در انعکاس حماسه حضور مردم تشکر کرد و رسانه‌ها را سردمداران جهاد تبیین دانست.

به گزارش خبرگزاری مهر، سازمان بسیج رسانه استان سمنان در پیامی از خبرنگاران و اصحاب رسانه در انعکاس هنرمندانه حماسه حضور مردم فهیم استان سمنان در انتخابات ۱۱ اسفندماه تقدیر و تشکر کرد.

متن این پیام به این شرح است:

بسم‌اللَّه‌الرّحمن‌الرّحیم

اصحاب محترم رسانه و مطبوعات استان سمنان؛

حمد و سپاس بیکران ایزد منان را که باحضور حماسی ملت ایران و حضور باصلابت مردم ولایتمدار استان سمنان، بزرگ‌ترین کمپین تحریم انتخابات در ۴۵ سال گذشته شکست خورد و پروژه بی سابقهٔ تحریم انتخابات که توسط دشمنان خارجی و دنباله‌های داخلی آن‌ها طراحی شده بود با مشارکت بیش از ۲۵ میلیونی مردم ایران اسلامی ناکام ماند و این حماسه با شکوه در شدیدترین شرایط تحریم اقتصادی رقم خورد، بی شک بخش مهم و غیر قابل انکار خلق حماسه بزرگ مشارکت بی نظیر مردم استان سمنان را می‌توان حاصل تلاش و مجاهدت شما اصحاب رسانه و جهادگران عرصه جهاد تبیین دانست.

بدین وسیله از زحمات خالصانه شما عزیزان در عرصه جهاد تبیین و جهاد امید آفرینی، و نیز درپوشش و انعکاس رسانه‌ای لحظه به لحظه حماسه حضور مردم بصیر و آگاه استان سمنان کمال تشکر و سپاس خود را ابراز داشته و برای همه بزرگواران تداوم توفیقات و سربلندی تان را از درگاه ایزد منان مسئلت داریم.

گفتنی است خبرگزاری مهر استان سمنان از ابتدای سال جاری تا کنون ۱۸۷ باکس خبری شامل گزارش، خبر و مصاحبه و فیلم را تهیه و منتشر کرده است.

دو هفته قبل نیز خبرگزاری مهر استان سمنان بابت پوشش رسانه‌ای راهپیمایی ۲۲ بهمن تقدیر شده بود.

منبع: مهر
شناسه خبر: 1681165

مهمترین اخبار ایران و جهان: