نیوز سیتی!
04 بهمن 1402 - 00:11

شورای وحدت استان قزوین در انتخابات مجلس کاندیدا معرفی نمی‌کند

قائم مقام شورای وحدت استان قزوین گفت: در انتخابات مجلس به صورت مصداقی ورود نکرده و کاندیدا معرفی نخواهیم کرد.

به گزارش خبرگزاری فارس از قزوین، هادی عباسی در نشست مطبوعاتی با اصحاب رسانه استان قزوین که عصر امروز در سالن جلسات اتاق بازرگانی قزوین برگزار شد، با بیان اینکه بالاترین رکن شورای وحدت، پارلمان استان قزوین است، اظهار کرد: انتخابات این پارلمان در مسجد ثارالله برگزار و ۴۲ نفر انتخاب شدند.

وی از برگزاری اولین همایش وحدت و بصیرت با محوریت تبیین گام دوم انقلاب و بیانات مقام معظم رهبری با حضور چهره‌های ملی و استانی در ماه گذشته خبر داد و افزود: همایش وحدت و مشارکت و همچنین همایش وحدت و پیروزی با سخنرانی حجت‌الاسلام پورمحمدی رئیس شورای وحدت کشور به زودی در استان قزوین برگزار خواهد شد.

قائم مقام شورای وحدت استان قزوین ادامه داد: شورای وحدت به پیشنهاد روحانیت مبارز شکل گرفت و در استان قزوین نیز روحانیت مبارز، محور شورای وحدت هستند.

عباسی اضافه کرد: شورای وحدت یک مجموعه فراجریانی است و نباید قربانی یک جریان خاص شود و این را ظلم به مردم می‌دانیم.

وی با اشاره به در پیش بودن انتخابات دوازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی اذعان کرد: در این دور از انتخابات به صورت مصداقی به معرفی کاندیداها ورود پیدا نخواهیم کرد چراکه معتقدیم زیرساخت‌های لازم در این شورا فراهم نشده است.

قائم مقام شورای وحدت استان قزوین تاکید کرد: معتقدیم در این دور از انتخابات مجلس شورای اسلامی باید افرادی انتخاب شوند که روحیه جهادی داشته باشند در غیر این صورت مردم به آنها اعتماد نخواهند کرد.

وی در پایان با بیان اینکه ۴۸ حزب با شورای وحدت در کشور فعالیت می‌کنند، یادآور شد: در قزوین ۱۳ حزب با شورای وحدت همراهی و همکاری می‌کنند.

پایان پیام/

منبع: فارس
شناسه خبر: 1647721