نیوز سیتی!
05 بهمن 1402 - 13:08

برنامه‌ریزی برای حضور پرشور دانش‌آموزان و معلمان در راهپیمایی ۲۲ بهمن

وزیر آموزش و پرورش گفت: برگزاری پُرشور برنامه‌های ۲۲ بهمن و راهپیمایی باشکوه با مشارکت مدیران، معلمان و کارکنان مدارس و به‌ویژه دانش‌آموزان نیازمند برنامه‌ریزی و هماهنگی مطلوب دارد که باید برنامه‌ریزی مناسبت برای آن صورت گیرد.

به گزارش گروه اجتماعی خبرگزاری تسنیم، رضامراد صحرایی؛ در ستاد گرامیداشت دهه فجر وزارت آموزش و پرورش ضمن اشاره به بیانیه گام دوم انقلاب اسلامی اظهار کرد: دهه فجر امسال باید با بیانیه گام دوم که اکنون 5 سال از آن گذشته پیوند خورده و شاهد نگاهی مطلوب به آن در میان معلمان و البته دانش‌آموزان باشیم.

وی در ادامه افزود: شعار همه با هم یکصدا ایران؛ مدرسه قوی، ایران قوی در واقع تضمین‌کننده آینده ایران اسلامی در گذر از دهه فجر چهل‌و‌پنج سالگی انقلاب اسلامی است.

وزیر آموزش و پرورش با اشاره به همگرایی بخش‌های مختلف برای تحقق بزرگداشتی باشکوه تصریح کرد: دشمنان به دنبال کم رنگ کردن این ایام الهی و باشکوه در تاریخ ایرانی اسلامی هستند، اما همگرایی و همسویی بخش های مختلف وزارت آموزش و پرورش به‌ویژه مجموعه‌های دانش‌آموزی همچون سازمان بسیج دانش‌آموزی، اتحادیه انجمن‌های دانش‌آموزی و سازمان دانش‌آموزی مورد تاکید و انتظار است.

وی در ادامه افزود: رویکرد اصلی در برگزاری برنامه‌های بزرگداشت دهه فجر و تبیین دستاوردهای انقلاب اسلامی با محوریت دانش آموزان و معلمان است.

وزیر آموزش و پرورش با تاکید بر برگزاری مطلوب برنامه‌ها در 720 منطقه آموزشی گفت: برگزاری پُرشور برنامه‌های این دهه به‌ویژه در روز 22 بهمن و راهپیمایی باشکوه آن روز با مشارکت مدیران، معلمان و کارکنان مدارس و به‌ویژه دانش‌آموزان نیازمند برنامه‌ریزی و هماهنگی مطلوب دارد که باید برنامه‌ریزی مناسبت برای آن صورت گیرد.

وی در پایان با اشاره به انتخابات بیان کرد: وظیفه تبیینی، تبلیغی و البته اجرایی در حوزه انتخابات به ویژه برای رای اولی‌ها نیازمند همکاری مجموعه وزارت آموزش و پرورش با بخش‌های ذی ربط دارد تا در نهایت شاهد رقم خوردن یک حماسه عظیم در اسفند ماه از سوی ملت شریف ایران باشیم.

انتهای پیام/

منبع: تسنیم
شناسه خبر: 1649221

مهمترین اخبار ایران و جهان: