نیوز سیتی!
21 بهمن 1402 - 10:05

فرماندار اسلام‌آبادغرب: تمام تعهدات اشتغال در شهرستان انجام گرفته است

حمیدرضا کرمی فرماندار اسلام‌آبادغرب گفت: از اوایل سال 1402 تاکنون نزدیک به تمام تعهدات اشتغال انجام‌گرفته که در سامانه رصد ثبت و ضبط شده است.

حمیدرضا کرمی فرماندار اسلام‌آبادغرب در گفتگوی اختصاصی با خبرنگار خبرگزاری فارس در کرمانشاه، ضمن تبریک دهه فجر در خصوص اقدامات دولت در سال 1402 اظهار کرد: از اوایل سال 1402 تاکنون نزدیک به تمام تعهدات اشتغال انجام‌گرفته که در سامانه رصد ثبت و ضبط شده است، منابع و اعتباراتی در حوزه وام‌های اشتغال برای شهرستان در نظر گرفته‌شده بود، تاکنون جذب‌شده است.

وی افزود: شهرستان اسلام‌آبادغرب ظرفیت سرمایه‌گذاری و جذب سرمایه بسیاری دارد که در تلاشیم که این امر به‌خوبی صورت بگیرد.

فرماندار شهرستان اسلام‌آبادغرب در خصوص پروژه‌های اجرایی در دهه فجر تصریح کرد:‌ عملیات‌های عمرانی و خدماتی بسیاری در شهرستان اسلام‌آبادغرب صورت گرفته است که در حوزه آسفالت معابر می‌توان به آسفالت 450 هزار مترمربع بااعتبار 185 میلیارد تومان اشاره کرد، همچنین در حوزه نصب المان‌های شهری و نورپردازی از تخصیص و اجرای پروژه با هزینه کرد 30 میلیارد تومان صورت گرفته است.

وی در خصوص فعالیت‌های عمرانی معابر ادامه داد: تعریض خیابان میدان امام(ره) که میدان اصلی مرکز شهر بوده و بار ترافیکی روزانه بالایی دارد. با تخصیص اعتبار 5 میلیارد تومانی گره ترافیکی میدان امام‌ رضا(ع) که چندین ساله مردم منطقه شهرستانی را عذاب می‌داد، رفع شد و همچنین با اختصاص اعتبار 13 میلیارد تومان، 20 هزار مترمربع پیاده‌روهای سطح شهر صورت گرفت و کار 30 کیلومتر جدول‌کشی بااعتبار 11 میلیارد تومان به پایان رسید.

کرمی ضمن اشاره به افتتاح جایگاه احداث جایگاه سی‌ان‌جی جهت رفاه بیشتر حال مردم شهرستان بااعتبار 5 میلیارد تومانی و احداث 7 زمین چمن مصنوعی 3 مورد در شهر و 4 مورد در روستا بااعتبار 21 میلیارد تومانی را ازجمله فعالیت‌های عمرانی و زیرساختی دیگر نام برد.

وی اشاره‌ای به فعالیت‌های عمرانی در حوزه روستایی داشت و گفت: از دیگر پروژه‌های دهه فجر در حوزه اجرای طرح هادی و زیرسازی که 22 روستا را شامل شده، با اجرای 60 هزار مترمربع اعتباری در حدود 22 میلیارد تومان هزینه شد.

فرماندار اسلام‌آبادغرب ضمن مهم برشمردن طرح‌های اشتغال‌زایی در شهرستان، خاطرنشان کرد: طرح‌هایی که در دهه فجر افتتاح‌شده و می‌شود عبارت‌اند از: طرح پروژه مرغ تخم‌گزار 120 هزار قطعه‌ای بااعتبار بالغ‌بر 40 میلیارد تومان، افتتاح خط 5 کارخانه کاشی کاژه بااعتباری بالغ‌بر 40 میلیارد تومان هزینه و خط 5 با اشتغال‌زایی 150 نفر در کارخانه کاشی کاژه، راه‌اندازی کارخانه تولید آب‌معدنی یه مساحت 2500 مترمربع بااعتبار بالغ‌بر 50 میلیارد تومان در بخش خصوصی انجام‌شده، پروژه بسته‌بندی قهوه و انواع خشکبار تولیدی بااعتبار بالغ‌بر 3 میلیارد تومان، احداث مدرسه شهید طهرانی مقدم که به اتمام رسیده و در دهه فجر افتتاح می‌شود.

پایان پیام/ 3851

منبع: فارس
شناسه خبر: 1666665

مهمترین اخبار ایران و جهان: