نیوز سیتی!
13 دی 1402 - 22:45

اجتماع «دختران حاج قاسم» در شهر باشت برگزار شد

اجتماع «دختران حاج قاسم» در شهر باشت به مناسبت سالگرد شهادت فرمانده محور مقاومت برگزار شد.

به گزارش خبرگزاری فارس از باشت، به مناسبت گرامیداشت شهادت شهید سلیمانی و ولادت با سعادت حضرت زهرا (س) و روز زن و مادر و تولد امام خمینی (ره) اجتماع مدارس دخترانه بسیجی در گلزار شهدای گمنام باشت انجام شد.

نادر گرامی فرماندار شهرستان باشت در این مراسم گفت: شهید سلیمانی همه عمرش را صرف خدمت به مردم و انقلاب و ارزشها و دفاع از حریم ولایت کرد.

وی گفت: جمهوری اسلامی ایران با پیروزی بر رژیم شاهنشاهی به رهبری امام راحل استقلال خود را به دست آورد و حفظ کرد و امروز بواسطه همین استقلال دشمنان زیادی دارد و در راس آنها امریکا و اسرائیل هستند که از هیچ کوششی علیه نظام مقدس جمهوری اسلامی فرو گذار نیستند.

وی با اشاره به حضور داعش در عراق و سوریه گفت: در زمان حضور داعش و قساوت‌های آنها شهید حاج قاسم سلیمانی در مقابل این جریان ایستاد چون داعش دست پرورده استکبار بود تا چهره اسلام را تخریب و اماکن متبرکه را تخریب و بعد سراغ ایران بیاید ولی وی داعش را نابود کرد.

وی افزود: شهید سلیمانی جان خودش را فدای ایران و اسلام و انسانیت کرد و ما باید حافظ ارزش‌ها باشیم.

گرامی گفت: کسانی که در فضای مجازی ارزش‌ها را بی اهمیت جلوه می‌دهند هوادار شما نیستند و باید هوشیار باشید چون به دنبال اهداف خود هستند و بدخواهان مردم و نظام هستند.

فرماندار باشت حضرت زهرا (س) را بهترین و کامل‌ترین الگوی زنان ذکر کرد و گفت: زندگی این بزرگ بانوی اسلام را مطالعه کنید و از ان در زندگی برای سعادت خود و خانواده و جامعه استفاده کنید.

اجرای سرود، نمایشگاه نقاشی، دست نوشته شهدا و نواختن زنگ ایستادگی و مقاومت از دیگر برنامه‌ها بود.

انتهای پیام/

منبع: فارس
شناسه خبر: 1626021

مهمترین اخبار ایران و جهان: