نیوز سیتی!
14 دی 1402 - 01:12

نماینده ولی فقیه و استاندار کردستان حادثه تروریستی کرمان را محکوم کردند

نماینده ولی فقیه و استاندار کردستان در بیانیه‌ای حادثه تروریستی کرمان را محکوم کردند.

به گزارش خبرگزاری فارس از سنندج، حجت‌الاسلام عبدالرضا پورذهبی نماینده ولی فقیه در کردستان و اسماعیل زارعی‌کوشا استاندار کردستان در پی حادثه تروریستی کرمان بیانیه‌ای صادر کردند.

حادثه‌ اندوه‌بار و تلخ شهادت شماری از مردم عزیزمان در مسیر گلزار شهدای شهر کرمان در سالروز شهادت حاج قاسم سلیمانی سردار دل‌ها، به دست تروریست‌های مزدور، قلب‌‌ها را متألم گرداند و بار دیگر قساوت و خباثت دشمنان ملت ایران اسلامی را بر جهانیان و کشورهای مدعی دموکراسی آشکار ساخت.

کوردلان تاریک‌اندیش حتی از برگزاری مراسم سالگرد سردار سلیمانی "مرد میدان" نیز واهمه دارند و حضور باشکوه مردم که نماد میثاق  با آرمان‌های سردار سرافراز دل‌هاست، دشمنان‌ نظام انقلاب اسلامی را به زانو در آورده است.

تروریست‌های کوردل که اذنابِ مستکبران هستند، پس از شکست و هزیمت در ناامن‌سازی کشور در توطئه‌های مختلف، تمام همت خود را معطوف به انتقام گرفتن از مردمان متدیّن ایران اسلامی کرده‌اند؛ این سیاه‌دلان قسی‌القلب و اربابان آدم‌کش آن‌ها که از حاج قاسم و شهیدان و مجاهدان محور مقاومت کینه و حقد عمیق دارند و حتی از برگزاری مراسم سالگرد شهادت او هم واهمه دارند باید بدانند ملت ما هیچگاه بواسطه این دست تحرکات مذبوحانه از آرمان‌های مقدس خود و عشق ورزیدن به مسیر و راه نورانی شهدا و حاج قاسم عزیز، دست نخواهد کشید وبا هر قطره خون شهدا، درخت اندیشه حاج قاسم سلیمانی تناورتر م‌ شود.

اینجانبان ضمن آرزوی بهبودی و عافیت برای مجروحان این حادثه تروریستی، تسلّا و همدردی خود را به خانواده‌های شهدای عزیز عرض می‌کنیم و صبر و سکینه الهی را برای آنان و علوّ درجات را برای شهیدان مسألت می‌نماییم.

انتهای پیام/۲۳۳۰/۷۱

منبع: فارس
شناسه خبر: 1626121

مهمترین اخبار ایران و جهان: