نیوز سیتی!
15 بهمن 1402 - 15:07

تعهد اشتغال در کاشان به صورت صددرصدی تحقق یافته است

فرماندار ویژه کاشان ضمن تاکید بر لزوم راه اندازی کارخانه نوآوری، توسعه مشاغل خانگی را خواستار شد و گفت : نمایشگاه‌های مشاغل خانگی جهت حمایت از فعالین این حوزه برگزار شود.

به گزارش خبرگزاری فارس از کاشان،  محمدشریف زارعی، فرماندار ویژه و رئیس کارگروه اشتغال شهرستان کاشان صبح اموز در جمع خبرنگاران با بیان اینکه تعهد اشتغال در شهرستان به صورت صد در صدی تحقق یافته است، اظهار کرد:  کاشان از میزان ۴۴۶۲ مورد تعهد اشتغال خود توانسته ۴۵۴۵ شغل را ایجاد کند و دستگاه‌های اجرایی، ۱۰۲ درصد از تعهد رصد اشتغال شهرستان را محقق کردند. 

وی ضمن تقدیر از دستگاه‌های اجرایی برای تحقق این موضوع، حفظ و بهبود روند ایجاد اشتغال در شهرستان را خواستار شد و افزود: کاشان در زمینه مشاغل خانگی ۳۱ طرح به مبلغ ۵ میلیارد و ۳۱۰ میلیون تومان جهت پرداخت به بانک‌های عامل معرفی شده‌اند.

زارعی در خصوص سایر طرح های اشتغال زایی بیان کرد: در طرح تبصره ۱۸ بودجه ۱۴۰۲ از محل دستگاه‌های اجرایی تا به امروز جمعا به مبلغ ۱۷۱ میلیارد و ۲۱۵ میلیون تومان به منظور پرداخت به بانک‌های عامل معرفی شدند.

فرماندار ویژه و رئیس کارگروه اشتغال شهرستان کاشان ضمن تقدیر از تعامل بین دستگاه‌های اجرایی دارای اعتبار اشتغال و بانک‌های عامل پرداخت کننده تسهیلات، بر تعامل و تلاش هرچه بیشتر اعضای کارگروه در فرصت باقیمانده تا پایان سال تاکید کرد تا اعتبار شهرستان در حوزه اشتغال را بصورت کامل جذب شود.

وی در پایان ضمن تاکید بر لزوم راه اندازی کارخانه نوآوری و برگزاری کمیته‌های تخصصی توسعه کارآفرینی و توسعه انرژی خورشیدی ذیل کارگروه اشتغال و سرمایه گذاری، از دستگاه‌های اجرایی خواست تا از توسعه مشاغل خانگی حمایت کرده و نمایشگاه های مشاغل خانگی را در جهت حمایت از فعالین این حوزه برگزار کنند.

پایان پیام/

منبع: فارس
شناسه خبر: 1660321

مهمترین اخبار ایران و جهان: