نیوز سیتی!
15 بهمن 1402 - 13:26

هلا ل احمر بردسکن فاقد یک انبار تجهیزات است

رئیس جمعیت هلال احمر بردسکن گفت: بردسکن با داشتن حجم بالای کاری ومساحت تحت پوشش فاقد یک انبار تجهیزات است.

حسین جوان در گفت وگو با خبرنگار فارس در بردسکن اظهار کرد: هلال احمر بردسکن به داشتن یک انبار نیاز ضروری و مبرم دارد لذا باید مدیران شهرستان با تهیه زمین در این امر مهم کمک نمایند.

 جوان با بیان اینکه بردسکن با داشتن مساحت ۸۰۰۰کیلومتری تجهیزات و امکانات بیشتری را در حوزه هلال احمر نیاز دارد، افزود: بردسکن با این مساحت و۱۰۸۵ کیلومتر محور های مواصلاتی فاقد یک انبار هلال احمر است . 

وی افزود: در راستای فعالیت های انجام شده جمعیت هلال احمر بردسکن تعداد ۲۵۰۰نفر داوطلب را تحت پوشش دارد که در زمینه های امدادی وکمک به حادثه دیدگان با این مجموعه همراهی دارند.

رئیس اداره هلال احمر بردسکن نداشتن ساختمان اداری دیگر خواسته شهرستان است که امید است با تمهیدات فراهم شده در شهرستان اعتبارات لازم برای ساخت ساختمان اداری به شهرستان اختصاص یابد.

وی از فعال بودن ۴ خانه هلال در شهرستان خبرداد وافزود: برنامه ریزی شده است تا در روستاهای شفیع آباد، کلاته نو ویک روستای دیگر در بخش مرکزی خانه هلال تجهیز وفعال شود.

جوان به برنامه های این اداره در دهه فجر انقلاب اسلامی پرداخت واظهار کرد: حضور پزشک در روستاها وویزیت رایگان، شرکت در برنامه های مدارس روستاهای محروم، آموزش به علاقمندان دوره های ایمنی وامدادی از برنامه های این اداره دراین ایام است.

پایان پیام/۷۰۰۵۰

منبع: فارس
شناسه خبر: 1660165

مهمترین اخبار ایران و جهان: