نیوز سیتی!
09 دی 1402 - 10:24

نهم دی ماه پیوند ناگسستنی ملت شریف ایران اسلامی با ولایت است

نماینده ولی فقیه در استان و استاندار مرکزی با صدور پیامی مشترک به مناسبت فرا رسیدن روز نهم دی‌ماه و میثاق امت با ولایت، این روز را تجلی بصیرت، بلوغ سیاسی و پیوند ناگسستنی ملت شریف ایران اسلامی با ولایت عنوان کردند.

به گزارش خبرگزاری فارس از اراک، آیت‌الله قربانعلی دری نجف‌آبادی و فرزاد مخلص‌الائمه با صدور پیامی مشترک به مناسبت فرا رسیدن روز نهم دی‌ماه و میثاق امت با ولایت آورده‌اند: نهم دی‌ماه روزی است که ملت بصیر و آگاه ما در یک حماسه فراگیر ‌غرور آفرین با حضور خود چشم فتنه را کور کرد و بار دیگر با راهپیمایی شکوه‌مند خود از انقلاب ‌اسلامی و ولایت فقی ه پاسداری ‌نمود و دست رد بر سینه فتنه گران زد وتوطئه منافقان و کوردلان ‌و آشوب طلبان و اربابان آنها را خنثی کرد.

در بخش دیگری از این پیام آمده است: روز ۹ دی به حق یکی از ایام الله است که دست جنایتکاران ‌و بیگانه پرستان و دیو سیرتان برای ملت آگاه ایران رو شد و پایگاه فتنه گران ریا و تزویر فرو ریخت.

در ادامه این پیام آمده است: در روز نهم دی‌ماه فتنه آنانکه چندین ماه در گوشه و ‌کنار کشور آشوب و فتنه به راه انداخته بودند و در صدد فتنه گری و توطئه بودند ‌و در روز عاشورا ماهیت خود را با اسائه ادب به ساحت قدسیان و عاشورائیان ‌و کربلائیان و مکتب انسان ساز و جهاد و شهادت نشان دادند، خنثی شد و ملت شریف ایران اسلامی یکبار دیگر فریاد صیانت از ارزش‌ها و آرمان‌های انقلابی را سر دادند به دشمنان داخلی و خارجی نشان دادند هرگز از مسیر انقلاب اسلامی خارج نمی‌شوند.

در بخش دیگری از این پیام آمده است: خلق حماسه نهم دی، یادآور حضور آگاهانه مردم ایران اسلامی در بیعتی دوباره با آرمان‌های امام راحل و مقام معظم رهبری است که خط بطلانی بر همه توطئه‌ها و حمایت‌های آشکار سران استکبار جهانی و هجمه‌های رسانه‌ای آنان کشیدند و نقطه عطفی را در تاریخ انقلاب اسلامی به وجود آوردند.

در ادامه این پیام آمده است: خداوند بزرگ را بر نعمت انقلاب اسلامی، امام راحل، رهبری فرزانه و ملت بصیر، آگاه و زمان شناس شاکریم و از درگاه کریمانه‌اش خواستاریم تا ملت ما را در جهت اعتلای کلمه‌الله و مرزبانی از اسلام، امامت، فقاهت، و عدالت نصرت عطا فرماید.

 پایان پیام

منبع: فارس
شناسه خبر: 1620265

مهمترین اخبار ایران و جهان: