نیوز سیتی!
09 دی 1402 - 11:18

حضور بیش از هزار شرکت‌کننده در رویداد «مردمی‌شو» استان بوشهر

مسؤول رویداد «مردمی‌شو» استان بوشهر از حضور بیش از هزار نفر شرکت کننده از سراسر استان در این رویداد خبر داد.

به گزارش خبرگزاری فارس از بوشهر، حجت‌الله پارمان مسؤول رویداد «مردمی‌شو» استان بوشهر صبح امروز در نشست با مدیرکل صداوسیمای استان بوشهر، اظهار داشت: تمام هدف ما در رویداد مردمی شو، حل شدن معضلات منطقه‌ای به دست مردم با درگیری اقشار مختلف مردم است در این راستا ما در تلاشیم تا با شناسایی ظرفیت‌های مردمی، افراد فعال در حوزه جهادی را توانمند کنیم.

وی افزود: بیش از هزار نفر از سراسر  استان در این رویداد شرکت خواهند کرد و از این طریق ما ظرفیتی را پرورش می‌دهیم تا برای اولین‌بار، در این دوره آموزشی با توانمندسازی این فعالان، پیگیری معضلات مختلف مردمی به صورت جهادی توسط فعالان جهادی دغدغه‌مند جلو برود. 

این مقام مسوول ادامه داد: تاکنون بیش ۱۵۳ گروه با ظرفیت‌های پنج تا سه نفره شرکت کرده‌اند و انتظار داریم تا پایان روز ثبت‌نام، این تعداد به ۲۵۰ گروه برسد.

پارمان اعلام کرد: رویداد مردمی شو در بازه‌زمانی سه روزه در عسلویه برگزار خواهد شد و با هماهنگی‌هایی که با پتروشیمی‌ها شده است، طرح‌های برتر جهادی در این رویداد ضمن تقدیر مالی، اعتبار لازم به آنها تخصیص داده خواهد شد تا به اجرای طرح‌های خود در راستای رفع مشکلات مردمی بپردازند.

مسؤول رویداد «مردمی‌شو» استان بوشهر بیان داشت: وقتی مردم به کف میدان می‌آیند قطعا مشکلات بهتر رفع می‌شود و طرح دیدار مردمی‌شو نیز در همین راستا قدم برداشته است.

وی تصریح کرد: طبق نظر مقام معظم رهبری، هر کجا کار به دست مردم سپرده شود و مردم به کف میدان بیایند، قطعا ما در آن بخش موفق خواهیم شد.

پارمان گفت: بیان حقایق جامعه و فعال کردن مردم در میدان با توانندسازی آن‌ها، موجب امیدواری جامعه و رفع گره‌های درون منطقه‌ای می‌شود.

پایان  پیام/

منبع: فارس
شناسه خبر: 1620365

مهمترین اخبار ایران و جهان: