نیوز سیتی!
20 آبان 1402 - 15:52

جریان‌سازی اصل مهم در فعالیت‌های اجتماعی است

نماینده ولی فقیه در استان فارس و امام جمعه شیراز گفت: جریان سازی در فعالیت های فرهنگی مهم ترین اصل در اثرگذاری اجتماعی در برگزاری رویداد ها است.

به گزارش خبرگزاری فارس از شیراز، آیت‌الله لطف‌الله دژکام ظهر شنبه در شورای سیاست‌گذاری، هماهنگی و پشتیبانی فعالیت‌های مهدوی در فارس بیان کرد: کسانی که با سو مدیریت چهره بشریت را بد منظر کرده‌اند امید است با ظهور امام‌زمان (عج) با آنان برخورد شده و تسلیم حضرت خواهند شد.

وی اضافه کرد: رهبرمعظم انقلاب اسلامی در منویات مختلفی که داشتند به این موضوع اشاره کرده اند که گفتمان آینده جامعه بشری عدالت است.
آیت الله دژکام متذکر شد: موضوع مهدویت مسئله‌ای است که همواره با جامعه بشری در ارتباط است و روزی فرامی‌رسد که تمام انسان‌های دنیا نیازمند ظهور امام‌زمان (عج) خواهند بود.
به گفته امام‌جمعه شیراز فعالیت‌های خوبی در بنیاد مهدویت در حال انجام است و سومین حرم اهل‌بیت (ع) میزبان رویدادهای مهمی در دهه مهدویت خواهد بود.
نماینده ولی‌فقیه در استان فارس ادامه داد: باتوجه‌به دایر بودن دبیرخانه بنیاد مهدویت در شهر شیراز باید فعالیت‌ها به‌صورت مستمر در شهر شیراز و استان فارس فعالیت داشته و بتواند در کشور هم نقش‌آفرین باشد.
امام‌جمعه شیراز در خصوص برگزاری همایش‌های «حوزه انقلابی، حوزه منتظر» بیان کرد: جریان‌سازی و گفتمان‌سازی فرهنگی از جمله اهدافی است که باید جامعه روی ده ازاین‌رو تمامی همایش‌هایی که در استان در این بخش در حال فعالیت‌اند باید دارای انسجام محتوایی باشند تا بتوان در جامعه اثرگذار بود.
به گفته آیت‌الله دژکام در فعالیت‌های فرهنگی باید به سمت جریان‌سازی اجتماعی گام برداشت تا بتوان در این بخش اثرگذار و نقش‌آفرین بود.
وی تأکید کرد: نقش دانش‌آموزان در فعالیت‌های اجتماعی نظیر همایش «مهدویت و انقلاب اسلامی» باید به‌صورت ویژه دیده شده و این فضا برای دانش‌آموزان فراهم شود که این افراد نیز در این گونه رویدادها فعالیت کنند.
پایان پیام/ن

منبع: فارس
شناسه خبر: 1568246

مهمترین اخبار ایران و جهان: