نیوز سیتی!
24 مهر 1402 - 10:04

اضافه شدن پرواز هفتگی عتبات عالیات در مازندران

مدیر حج و زیارت مازندران گفت: درحال حاضر دو پرواز به مقصد عتبات عالیات در طول هفته در فرودگاه ساری انجام می‌شود که پرواز سوم عتبات عالیات از ۱۱ آبان ماه اضافه می‌شود.

عباس اسماعیلی مدیر حج و زیارت مازندران در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری فارس در مازندران، اظهار کرد: د رحال حاضر دو پرواز به مقصد عتبات عالیات در طول هفته انجام می‌شود که پرواز سوم عتبات عالیات از ۱۱ آبان ماه اضافه می‌شود.

وی افزود: با افزایش سومین پرواز، مجموع ظرفیت کاروان‌های عتبات عالیات در استان مازندران طی آبان ماه به ۲۴ کاروان در هفته می‌رسد.

مدیر حج و زیارت مازندران اضافه کرد: باتوجه به استقبال مردم و تقاضا یک پرواز در هفته اضافه شد و همچنین هفته‌ای یک کاروان به‌صورت هوایی از گلستان هم از مازندران به عتبات عالیات اعزام می‌شوند.

اسماعیلی با تاکید بر اینکه زائران برای ثبت‌نام حتما به دفاتر مجاز زیارتی در استان مازندران مراجعه کنند، خاطرنشان کرد: آزادبرها تصور مردمی را تحت تاثیر قرار می‌دهند و در این زمینه خیلی شکایت در ارتباط با کیفیت پایین سفرهای آزادبرها داریم درحالی‌که تصور مردم را تحت تاثیر قرار می‌دهند.

وی یادآور شد: اینکه زائران برای اعزام مبالغ را به حساب شخص واریز می‌‌کنند، نشانه غیرمجاز بودن است؛ درصورتی‌که تمام واریزی‌ها در سازمان حج و زیارت به‌صورت سیستمی است.

مدیر حج و زیارت مازندران درباره بحث اعزام حج عمره، گفت: در این زمینه منتظر بحث تامین ارزی هستیم؛ چرا که از نظر عملیاتی ما مشکلی نداریم.

پایان پیام/۸۶۰۳۴/م

منبع: فارس
شناسه خبر: 1539446

مهمترین اخبار ایران و جهان: