نیوز سیتی!
13 آذر 1402 - 15:24

رابط انصارالله یمن: ایران عمود خیمه جبهه مقاومت است

رابط انصارالله یمن در جبهه مقاومت گفت: ایران عمود خیمه جبهه مقا‌ومت است و امام خامنه ای رهبر این مقاومت است.

به گزارش خبرگزاری فارس استان بوشهر، سلیم المنتصر رابط انصار الله یمن در جبهه مقاومت امروز در نهمین کنگره علمی پژوهشی علامه بلادی بوشهری (ره) با قدردانی از ملت بزرگ ایران اسلامی به جهت حمایت از یمن، اظهار داشت: خدا را شاکریم که به ما نعمت جمهوری اسلامی ایران را بخشید و انقلابی اسلامی به رهبری امام خمینی (ره) باعث شد که ثمره این انقلاب در دیگر کشورهای مقاومت نیز ایجاد شود.

وی با درود به شهدای مقاومت و دفاع مقدس ایران، گفت: ما یمنی ها اعتقاد داریم که در طول تاریخ سه انقلاب به وجود آمده و خواهد آمد، در مرحله اول قیام امام حسین (ع) بود و در مرحله دوم انقلاب اسلامی ایران به رهبری امام خمینی (ره) و بعد از آن با هدایت حضرت آیت الله خامنه ای رهبر انقلاب اسلامی، و سپس انقلاب ظهور حضرت مهدی (عج) است که اینها به یکدیگر متصل هستند.

رابط انصار الله یمن در جبهه مقاومت افزود: در طول سال های گذشته برخی کشورهای عربی به ما حمله کردند و برخی هم سکوت کردند اما جمهوری اسلامی ایران در کنار ما ایستاد؛ در یمن اعتقاد ما به عبدالملک حوثی به عنوان رهبر مقاومت است و در کشور لبنان سید حسن نصرالله؛ اما رهبر امت جهان اسلام حضرت آیت الله خامنه ای است.

المنتصر بیان داشت: امروز شاهدیم که در فلسطین و غزه زنان و کودکان با جنایت های رژیم صهیونیستی کشته و به شهادت می رسند اما از یک طرف می بینیم به برکت جمهوری اسلامی، فلسطین که قبلا با سنگ در برابر اسرائیل مقاومت می کردند امروز با موشک در حال مقاومت است، این همان پیروزی و رستگاری است.

وی با بیان اینکه یمنی ها عاشق ایران و ایرانی هستند، گفت: کل جهان امروز به ایران و یمن و فلسطین به چشم عزت و بزرگی نگاه می کند؛ ایران عمود خیمه جبهه مقا‌ومت است و امام خامنه ای رهبر این مقاومت است.

رابط انصار الله یمن در جبهه مقاومت افزود: برای ما روشن است که حرکت بر مدار آنچه امام امت اسلامی تشخیص می‌دهد خیر و صلاح ما را تضمین می‌کند؛ این رابطه در زمان امامت امام خمینی (ره) و هم بعد از ایشان تاکنون جریان داشته است.

وی افزود: همه رزمندگان مقاومت، به واسطه تمام دستاوردها و پیروزی‌های بزرگ، بعد از توفیقات الهی، خود را مدیون راهبری‌های حکیمانه و مدبرانه امام خامنه‌ای می‌دانیم.

پایان پیام/

منبع: فارس
شناسه خبر: 1593646

مهمترین اخبار ایران و جهان: