نیوز سیتی!
05 دی 1402 - 12:39

پیام تسلیت آیت‌اله دری نجف آبادی در پی شهادت «شهید سید رضی»

نائب رئیس شورای عالی مجمع جهانی اهل بیت(ع) شهادت شهید سید رضی موسوی به دست جنایتکاران صهیونیسم را به ملت ایران و جبهه مقاومت تسلیت و تبریک گفت.

 به گزارش خبرگزاری فارس از اراک، آیت‌الله قربانعلی دری نجف‌آبادی نائب رئیس شورای عالی مجمع جهانی اهل بیت(ع) با صدور پیامی شهادت شهید سید رضی موسوی به دست جنایتکاران صهیونیسم را به ملت ایران و جبهه مقاومت تسلیت و تبریک گفت.

در این پیام آمده است: در آستانه سالگرد شهادت شهید سپهبد سلیمانی و شهید ابومهدی المهندس به دست جنایتکاران آمریکایی و در ایام جنایت وحشیانه صهیونیستی در غزه، فلسطین، لبنان و سوریه شاهد به شهادت رسیدن فرزند برومند دیگری از سرداران رشید اسلام و سپاهیان عزت آفرین و جبهه مقاومت هستیم.

در ادامه این پیام آمده است: جبهه مقاومت فرزند دیگری از سرداران افتخار آفرین خود را همچون شهید عمار مقنیه و شهید همدانی و شهید سید عباس موسوی و شهید حججی و دیگران تقدیم اسلام و قرآن و ولایت و مقاومت کرد و برگ زرین دیگری بر اوراق درخشان تاریخ مقاومت و عزت و شرف افزود.

در این پیام آمده است: الحق شهید موسوی رضی عمری را با اخلاص و ایثار و فداکاری مجاهدت کرد و پاداش خدمات صادقانه خود را به نحو مطلوب از ساقی کوثر و دختر بزرگوارش حضرت عقیله بنی‌هاشم زینب کبری(ع) دریافت کرد.

در بخش دیگری از این پیام آمده است: شهید موسوی عزیز که روح و ریحانه الهی بر او باد به آرزوی خود رسید و به اولیای اسلام و شهدای گرانقدر جبهه مقاومت پیوست و در ایام فاطمیه و ارتحال حضرت ام البنین(ع) به فرزندان برومند آن حضرت و شهدای کربلا پیوست و عظمت به جبهه مقاومت و شهدای غزه، فلسطین و لبنان، سوریه، عراق، یمن، ایران و کل جهان اسلام افزود.

در ادامه این پیام آمده است: اینجانب شهادت این فرمانده وفادار را به ملت شریف ایران اسلامی، جبهه مقاومت، خانواده معزز آن عزیز و همراهان و همسنگران و سپاه پاسداران انقلاب اسلامی و همه فرزندان جبهه مقاومت تسلیت و تبریک عرض نموده و از خداوند منان برای آن سلاله پاک حضرت فاطمه(س) علو درجات و برای بازماندگان صبر و اجر شاکران مسئلت می‌نماییم.

سردار سیدرضی موسوی معروف به سیدرضی از مستشاران با سابقه سپاه روز گذشته در جریان حمله رژیم صهیونیستی به منطقه زینبیه در حومه دمشق به شهادت رسید.

 پایان پیام

 

منبع: فارس
شناسه خبر: 1616446

مهمترین اخبار ایران و جهان: