نیوز سیتی!
15 آذر 1402 - 21:46

هشدار انتخاباتی پلیس فتا ایلام

رئیس پلیس فتا ایلام گفت: با توجه به نزدیک شدن به زمان برگزاری انتخابات مجلس شورای اسلامی، ضروری است کاندیداها و طرفداران آن‌ها در چهارچوب قانون فعالیت کنند.

به گزارش خبرگزاری فارس از ایلام، سرهنگ علیرضا یعقوبی رئیس پلیس فتا استان ایلام، چهارشنبه ۱۵ آذرماه با حضور در دفتر خبرگزاری فارس در ایلام گفت: با توجه به نزدیک شدن به زمان برگزاری انتخابات مجلس شورای اسلامی، ضروری است کاندیداها و طرفداران آن‌ها در چهارچوب قانون فعالیت کنند.

وی افزود: بر اساس قانون، تبلیغات زودهنگام و خارج از مهلت قانونی، ایجاد یا انتشار هرگونه محتوا به منظور ترغیب و تشویق مردم به تحریم یا کاهش مشارکت در انتخابات، تخریب یا توهین به کاندیداهای رقیب، انتشار محتواهای حریم خصوصی رقبای انتخاباتی، سیاه نمایی و ایجاد شائبه در خصوص سلامت انتخابات، انتشار اکاذیب و فعالیت انتخاباتی در شبکه های اجتماعی بیگانه از مصادق مجرمانه است.

رئیس پلیس فتا استان ایلام ادامه داد: در این راستا به کاندیداهای انتخابات مجلس شورای اسلامی و همچنین طرفداران آن‌ها توصیه می شود تذکرات تلفنی و دلسوزانه پلیس فتا را جدی بگیرند، در غیر این صورت برای آنان پرونده قضائی تشکیل خواهد شد.

پایان پیام /

منبع: فارس
شناسه خبر: 1596490

مهمترین اخبار ایران و جهان: