نیوز سیتی!
15 آذر 1402 - 09:20

رونق فوتبال ساحلی بانوان در شهرستانهای هرمزگان

رئیس هیئت فوتبال هرمزگان در مراسم اختتامیه دوره مربیگری فوتبال ساحلی سطح یک بانوان ایران در بندرعباس، از رونق فوتبال ساحلی بانوان در شهرستان های استان خبر داد.

  به گزارش خبرگزاری فارس از بندرعباس قاسم رنجبریان رییس هیأت فوتبال هرمزگان امروز اظهار کرد: مربیانی که دراین دوره شرکت کردند آموزش را جدی بگیرند وتنها به گذراندن این دوره اکتفا نکرده و به دنبال پیشرفت و علم روز فوتبال باشند.

رئیس هیئت فوتبال هرمزگان اضافه کرد: در رشته فوتبال ساحلی بانوان استان موفقیت های زیادی در چند ساله اخیر کسب شده است که می توان از قهرمانی و نایب تیم بانوان شهرداری بندرعباس در مسابقات لیگ برتر بانوان کشور نام برد و بنا داریم درتمام شهرستان های استان فوتبال ساحلی بانوان را رونق دهیم.

در دوره مربیگری فوتبال ساحلی سطح یک بانوان ایران با حضور قاسم رنجبریان ریئس هیئت فوتبال هرمزگان، اصغر معماری دبیر هیئت، محمد احمدی زاده رئیس هیئت فوتبال شهرستان بندرعباس، حسن معماری رئیس کمیته آموزش هیئت، افراسیاب صادقی مدرس این دوره، مهدی جعفری مسئول کمیته فوتبال ساحلی و مربیان در سالن اداره بندر و دریانوردی شهید حقانی بندرعباس برگزار شد، به مربیان شرکت کننده گواهی شرکت در دوره اعطا شد.

در این دوره پنج روزه ، ۱۹ نفر از مربیان استان‌ هرمزگان به صورت تئوری و عملی آموزش‌های مربوط به این دوره مربیگری فوتبال ساحلی را زیر نظرافراسیاب صادقی مدرس فدراسیون فوتبال فرا گرفتند.

پایان پیام/

منبع: فارس
شناسه خبر: 1595490

مهمترین اخبار ایران و جهان: