نیوز سیتی!
02 آبان 1402 - 14:55

مشکلات ورزشگاه‌های 15 خرداد و ۱۵ هزار نفری زنجان پیگیر می‌شود

رئیس هیات فوتبال استان زنجان با تاکید بر پیگیری امور فوتبال استان گفت: حل مشکلات دو ورزشگاه 15 خرداد و ۱۵ هزار نفری برای تکمیل شدن، در دستور کار قرار دارد.

به گزارش خبرگزاری فارس از زنجان، نادر بلباسی، رئیس هیات فوتبال استان زنجان ظهر امروز در مجمع سالانه این هیات با تاکید بر پیگیری مسائل و مشکلات فوتبال در مدت زمان ریاست بر این هیات اظهار کرد: حضور در شهرستان‌ها برای پیگیری امور و همچنین انعقاد تفاهم‌نامه با دانشگاه زنجان و محیط زیست از دیگر اقدامات انجام شده در این بازه زمانی بوده است.

رئیس هیات فوتبال استان زنجان با تاکید بر ساماندهی مسابقات فوتبال استان افزود: این ساماندهی در امور مالی هم انجام و قراردادها شفاف‌سازی شده است.
وی به استفاده از حامی مالی برای حمایت از فوتبال در استان افزود: داوران استان هم حامی مالی دارند.

بلباسی به فعالیت داوران زنجانی در لیگ اشاره و تصریح کرد: امیر سامان سلطانی، فرهاد امینی و علی احمدی داروانی هستند که در لیگ‌های فوتبال حضور دارند.
رئیس هیات فوتبال استان زنجان با تاکید بر برگزاری همه دوره‌های آموزشی موجود در آئین‌نامه‌ها افزود: این دوره‌های آموزشی علاوه بر مرکز استان در سهرستان‌ها هم برگزار شده است.
وی با تاکید بر اینکه هیات فوتبال وظیفه‌ای برای انجام کار عمرانی ندارد، افزود: با این وجود هیات کار ورزشگاه‌های امجدیه و ۱۵هزار نفری را پیگیری می‌کند که بیانگر رو به جلو بودن کارها است.
بلباسی با تاکید بر اینکه فوتبال یک پدیده اجتماعی محسوب می‌شود، ادامه داد: یک شهر برای دیده شدن باید این فوتبال داشته باشد.
پایان پیام/۷۳۰۰۴

منبع: فارس
شناسه خبر: 1548902

مهمترین اخبار ایران و جهان: