نیوز سیتی!
29 آبان 1402 - 09:14

جلوگیری از خروج محموله 700 میلیونی سوخت قاچاق از اصفهان

رئیس پلیس امنیت اقتصادی فرماندهی انتظامی استان اصفهان از متوقف کردن یک دستگاه کامیون تانکر دار حامل 30 هزار لیتر سوخت قاچاق به ارزش 7 میلیارد و 200 میلیون ریال در عملیات ماموران این پلیس خبر داد.

 کامران ریاحی، رئیس پلیس امنیت اقتصادی فرماندهی انتظامی استان در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در اصفهان اظهار داشت: ماموران اداره مبارزه با قاچاق کالا و ارز پلیس امنیت اقتصادی فرماندهی انتظامی استان اصفهان با اشرافیت بالای خود از خروج محموله سوخت قاچاق به وسیله یک دستگاه کامیون کشنده مطلع و بلافاصله موضوع را در دستور کار خود قرار دادند.

وی افزود: اکیپ گشت خودرویی این پلیس در مسیر محور مواصلاتی پلیس راه اصفهان – شیراز مستقر و پس از شناسایی خودروی مذکور در یک اقدام بهنگام و ضربتی آن را متوقف و در بازرسی از آن ۳۰ هزار لیتر سوخت گازوئیل خارج از شبکه توزیع که راننده بدون داشتن مجوزهای قانونی در حال خارج کردن آن از استان بود را کشف کردند.

ریاحی با بیان اینکه کارشناسان ارزش محموله مکشوفه را ۷ میلیارد و ۲۰۰ میلیون ریال برآورد کردند، گفت: در این رابطه خودرو توقیف و راننده آن نیز دستگیر و برای انجام تحقیقات به مرجع قضائی تحویل شد.

پایان پیام/۶۳۱۰۱/

منبع: فارس
شناسه خبر: 1578290

مهمترین اخبار ایران و جهان: