نیوز سیتی!
30 آبان 1402 - 03:35

آماده‌باش مراکز درمانی به دنبال زلزله 4.7 ریشتر در زاهدان

مدیر حوادث دانشگاه علوم پزشکی زاهدان گفت: بلافاصله پس از وقوع زلزله بیمارستان ها و مراکز درمانی در حالت آماده باش قرار گرفتند و تیم های ارزیاب به سطح شهرستان زاهدان اعزام شدند.

به گزارش خبرگزاری فارس از زاهدان، زلزله 4.7 ریشتری در زاهدان سبب نگرانی مردم شده و اکثر آنان برای دقایقی در خیابان‌ها آمدند.

اتخاذ تمهیدات انتظامی و ترافیکی پلیس پس از زلزله زاهدان

سردار جلیلیان فرمانده انتظامی سیستان و بلوچستان از اجرای طرح امنیتی، انتظامی و ترافیکی پلیس در شهرستان زاهدان پس از وقوع زلزله خبر داد.

فرمانده انتظامی استان سیستان و بلوچستان افزود: به محض وقوع زلزله در زاهدان قرارگاه امام علی علیه السلام در ستاد انتظامی استان تشکیل و دستور آماده باش پلیس صادر شد.

وی گفت: این طرح امنیتی، انتظامی و ترافیکی تا عادی شدن اوضاع ادامه خواهد داشت و تمامی پلیس های تخصصی و یگان های انتظامی و راهور در کنار مردم به ایجاد انضباط ترافیکی، کنترل و رصد مجرمان اقدام و به حفظ آرامش مردم کمک خواهد نمود.

هیچگونه موردی از مصدومیت گزارش نشده است

رئیس اورژانس پیش بیمارستانی و مدیر حوادث دانشگاه علوم پزشکی زاهدان نیز گفت: تاکنون خوشبختانه هیچگونه موردی از مصدومیت گزارش نشده است.

دکتر عبدالرزاق  افزود: بلافاصله پس از وقوع زلزله بیمارستان ها و مراکز درمانی در حالت آماده باش قرار گرفتند و تیم های ارزیاب به سطح شهرستان اعزام شدند.

مدارس زاهدان فردا دایر است

با توجه به اعلام مدیریت بحران استانداری سیستان و بلوچستان مدارس زاهدان فردا دایر بوده و تعطیل نیست.

زمین‌لرزه‌ای ۴.۷ ریشتری در عمق ۱۰ کیلومتری زمین ساعتی پیش زاهدان را لرزاند.

 

پایان پیام/3139

منبع: فارس
شناسه خبر: 1579402

مهمترین اخبار ایران و جهان: