نیوز سیتی!
11 آبان 1402 - 12:11

تقدیر از داوطلب سلامت نمونه کشوری توسط دانشگاه علوم پزشکی شیراز

در آخرین نشست هیات رئیسه دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی شیراز از داوطلب سلامت نمونه کشوری و کارشناس مسوول جلب مشارکت‌های مردمی معاونت بهداشت دانشگاه تقدیر شد.

به گزارش خبرگزاری فارس از شیراز، معاون بهداشت دانشگاه علوم پزشکی شیراز با اشاره به پیشتازی دانشگاه در برنامه داوطلبان سلامت در کشور، تقدیر از داوطلب سلامت نمونه کشوری در همایش کشوری تقدیر از فعالان حوزه بهداشت در دولت سیزدهم را برگ زرینی در آلبوم افتخارات معاونت بهداشت دانست.

عباس رضاییان زاده گفت: برنامه داوطلبان سلامت از سال ۱۳۷۰ در استان فارس به عنوان نخستین مجری این برنامه  آغاز و در حال حاضر ۲۳ هزار و 280 داوطلب سلامت و هزار و پانصد داوطلب متخصص در اجرای برنامه‌ های سلامت محور، با معاونت بهداشت دانشگاه علوم پزشکی شیراز همکاری دارند.

وی افزود: با توجه به پیشتازی استان فارس در زمینه جذب و آموزش داوطلبان سلامت، خدمات «حمیرا پیراحمدی» داوطلب سلامت دانشگاه با ۳۲ سال سابقه فعالیت، از سوی رئیس جمهور مورد تقدیر قرار گرفت.

رضائیان زاده بیان داشت: در همین راستا و در آخرین نشست هیات رییسه دانشگاه، «حمیرا پیراحمدی» داوطلب سلامت برگزیده کشوری و «شیدا علی نژاد» کارشناس مسوول جلب مشارکت ‌های مردمی معاونت بهداشت دانشگاه، تقدیر شدند.

پایان پیام/

منبع: فارس
شناسه خبر: 1558646

مهمترین اخبار ایران و جهان: