نیوز سیتی!
07 آبان 1402 - 17:12

راه‌های روستایی شهرستان چادگان بهسازی و آسفالت می‌شود

معاون فنی و راه‌های روستایی راهداری و حمل و نقل جاده‌ای اصفهان از اتمام عملیات آسفالت راه روستایی هرمانک شهرستان چادگان و بهسازی و روکش آسفالت راه روستایی دره آلوچه و دولت آباد چادگان به طول هفت کیلومتر خبر داد.

سعید خدابخشی، معاون فنی و راه‌های روستایی راهداری و حمل و نقل جاده‌ای اصفهان در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در اصفهان اظهار کرد: عملیات اجرایی بهسازی و روکش آسفالت محور روستای هرمانک در راستای مشکلات فراوانی که برای تردد مردم منطقه در فصل تابستان و زمستان به وجود آمده بود با انجام زیرسازی و ساخت ابنیه فنی انجام شد.

وی افزود: این طرح در امتداد اجرای طرح‌های ارتقای رویه آسفالتی راه‌های روستایی شهرستان چادگان محور شهرکرد به چادگان پس از پروژه‌های لکه گیری و روکش آسفالت روستای هرمانک به طول یک کیلومتر و ۲۸۵ متر تمام شده، دره آلوچه به طول ۲ کیلومتر و ۶۵۰ متر زیرسازی و آماده آسفالت است و دولت آباد به طول ۲ کیلومتر و ۸۵۰ متر با ۸۰ درصد پیشرفت فیزیکی زیرسازی و آماده آسفالت است.

خدابخشی عنوان کرد: راه‌های روستایی شهرستان چادگان به طول هفت کیلومتر با اعتباری بالغ بر ۱۰۰ میلیارد ریال و تخصیص قیر توسط بسیج سازندگی به میزان ۱۹۵ تن در حال انجام است.

معاون فنی و راه‌های روستایی راهداری و حمل و نقل جاده‌ای اصفهان با اشاره به فعالیت سه کارگاه اجرای آسفالت در سه محور مختلف شهرستان چادگان خاطرنشان کرد: اعتبار جذب شده برای این سه طرح برابر با ۱۰۰ میلیارد ریال است که توسط پیمانکار بخش خصوصی و تحت نظارت مهندسین اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان اصفهان در حال اجراست.

وی سال ۱۴۰۲ را فرصتی مغتنم برای ارتقا و توسعه زیرساخت‌های حمل و نقل جاده‌ای در استان اصفهان در راستای تحقق شعار امسال برشمرد و افزود: با ایجاد بسترهای مناسب حمل و نقل و ایجاد سهولت در ترددهای جاده‌ای، بدون شک شاهد توسعه زیرساخت‌های ارتباطی به ویژه در مناطق روستایی خواهیم بود که حاصل آن رشد تولید، توسعه اقتصادی و افزایش سطح رفاه اجتماعی است.

خدابخشی عزم راهداران برای ارتقای ایمنی و برقراری تردد ایمن در محورهای مواصلاتی را یک ضرورت برشمرد و در ادامه بر تقویت اراده و روحیه جهادی در انجام امور محوله و پیشبرد اهداف سازمانی و تحقق سیاست‌های اجرایی به راهداران سراسر استان تأکید کرد.

معاون فنی و راه‌های روستایی راهداری و حمل و نقل جاده‌ای اصفهان ادامه داد: شهرستان چادگان یکی از شهرستان‌های ۲۸ گانه استان اصفهان است که به علت همسایگی با شهرستان‌های تیران و کرون از شمال و شرق، شهرستان فریدن از سمت شمال غرب، شهرستان فریدونشهر از سمت غرب و استان چهارمحال و بختیاری از سمت جنوب هم مرز است، دارای محورهای شریانی پر تردد و با اهمیتی است.

وی هدف از اجرای این پروژه را ارتقای ایمنی تردد کاربران جاده‌ها و رضایتمندی مردم عنوان کرد.

پایان پیام/۶۳۱۰۱/

منبع: فارس
شناسه خبر: 1554390

مهمترین اخبار ایران و جهان: