نیوز سیتی!
27 آبان 1402 - 21:53

انتخابات موفق نیازمند جهاد تبیین و امیدافزایی در میان مردم است

عضو مجلس خبرگان رهبری با اشاره به انتخابات پیش‌رو گفت: اگر خواهان انتخابات موفق هستیم باید با تکیه بر جهاد تبیین و تبلیغ رسانه‌ای زمینه امید‌زایی و آگاهی بخشی مردم را تقویت کنیم.

حجت‌الاسلام والمسلمین عبدالمحمود عبداللهی در حاشیه نمایشگاه روایت پیشرفت در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در قم، اظهار کرد: تلاش‌هایی که در ابعاد مختلف به صورت محسوس امروزه در دولت صورت می‌گیرد نسبت به دولت پیشین قابل مقایسه نیست، متاسفانه تبلیغی در زمینه شفاف‌سازی در فعالیت‌های بنیادی و اساسی دولت صورت نمی‌گیرد.

وی ادامه داد: امروزه دشمن پیرامون خلاء هایی که در بعد اقتصادی ومعیشتی مردم موجود است فعالیت می‌کند؛ دامنه پردازش دشمن به این خلاء ها نه تنها مردم عادی بلکه خواص را هم تحت تاثیر خود قرار داده است.

عبداللهی با اشاره به انتخابات پیش رو ادامه داد: اگر خواهان انتخابات موفق هستیم باید با تکیه بر جهاد تبیین و تبلیغ  رسانه‌ای زمینه امید‌زایی و آگاهی بخشی مردم را تقویت کنیم.

وی ادامه داد: برای سهولت در امر جهاد تبیین و تبلیغ رسانه‌ای قوی تر باید به شفاف سازی مسائل در سطح گسترده مردمی مانند اردوهای راهیان نور و نماز جمعه پرداخت.

عضو مجلس خبرگان رهبری خاطرنشان کرد: مساله دیگر موضوع بیان است که باید فعالیت ها واقدامات صورت گرفته را با بیان ساده که عموم مردم را شامل می‌شود عنوان کرد.

پایان پیام/78033

منبع: فارس
شناسه خبر: 1576946

مهمترین اخبار ایران و جهان: