نیوز سیتی!
27 آبان 1402 - 13:14

آغاز عملیات اجرایی تله کابین گرگان در سفر رییس جمهور

استاندار گلستان اظهار کرد: عملیات اجرایی تله کابین گرگان که تمامی مجوزهای قانونی آن اخذ گردیده در سفر ریاست محترم جمهور به استان آغاز خواهد شد.

به گزارش خبرگزاری فارس از گرگان، علی محمد زنگانه صبح امروز در جلسه بررسی احداث تله کابین گرگان تصریح کرد: ضروری است برای پیشرفت و توسعه گلستان در تمامی پروژه‌ها و طرح‌ها تلاش کنیم و ضمن ریسک پذیری، شجاعانه اقدام کنیم.

وی افزود: توقفی در اجرای پروژه‌هایی که حق مردم گلستان استان است نخواهیم داشت و اقناع سازی عقلانی و خردگرایانه به معنای متوقف سازی روند بن بست شکنی‌ها نیست و پروژه تله‌کابین گرگان یکی از همین بن بست شکنی‌ها است که با قدرت در راستای منافع مردم استان اجرا خواهد شد.

وی افزود: خوشبختانه در اجرای پروژه گردشگری تله‌کابین گرگان همدلی، اتحاد، انسجام و وحدت بین تمامی دلسوزان استان وجود دارد.

استاندار گلستان گفت: پروژه تله‌کابین گرگان با همراهی رییس سازمان حفاظت محیط زیست، بر اساس مقررات و قوانین محیط زیستی و البته با حضور سرمایه‌گذار بخش خصوصی و با رمز یا زینب سلام الله علیها اجرایی خواهد شد.

زنگانه بیان کرد: عملیات اجرایی تله کابین گرگان که تمامی مجوزهای قانونی آن اخذ گردیده در سفر ریاست محترم جمهور به استان آغاز خواهد شد

پایان پیام/۸۳۰۰۴

 

منبع: فارس
شناسه خبر: 1576302

مهمترین اخبار ایران و جهان: