نیوز سیتی!
22 آبان 1402 - 15:09

کارگاه تولید نسکافه با آرم و علائم جعلی پلمب شد

فرمانده انتظامی استان اصفهان از پلمب کارگاه تولید نسکافه با جعل آرم سیب سلامت و برند شرکت‌های معروف و توقیف مجموع اموال آن به ارزش 500 میلیارد ریال در شهرستان آران و بیدگل خبر داد.

سردار حمید علینقیان‌پور، فرمانده انتظامی استان اصفهان در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در اصفهان اظهار داشت: در پی دریافت خبری مبنی بر تولید نسکافه با جعل سیب سلامت و برند ۲ شرکت معرف در یکی از کارگاه‌های حاشیه شهرستان، موضوع به صورت ویژه در دستور کار کارآگاهان پلیس آگاهی فرماندهی انتظامی شهرستان آران و بیدگل قرار گرفت.

وی افزود: کارآگاهان پلیس پس از انجام تحقیقات میدانی و کسب اطمینان از درستی موضوع در هماهنگی و اخذ مجوزهای قانونی از  مرجع قضائی در محل حضور یافته و به بازرسی از این کارگاه پرداختند. 

علینقیان‌پور بیان کرد: در بازرسی از کارگاه مذکور ۱۰ هزار بسته نسکافه که با جعل سیب سلامت و برند ۲ شرکت معروف تولید شده بودند به همراه ۳ دستگاه تولید نسکافه و ۶۰۰ کیلو مواد اولیه نسکافه کشف شد.

فرمانده انتظامی استان اصفهان با اشاره به اعتراف متهم مبنی بر تولید نسکافه با آرم و علایم جعلی در یک سال گذشته ارزش مجموع  اموال توقیف شده در این عملیات را ۵۰۰ میلیارد ریال اعلام کرد و  گفت: در این خصوص کارگاه مذکور با حکم مرجع قضائی پلمب و فرد متخلف نیز به همراه پرونده برای انجام اقدامات قانونی تحویل مرجع قضائی شد.

پایان پیام/۶۳۱۰۱/ع

منبع: فارس
شناسه خبر: 1570546

مهمترین اخبار ایران و جهان: