نیوز سیتی!
22 آبان 1402 - 23:20

هفته کتاب عضویت در کتابخانه‌های عمومی کرمانشاه رایگان است

مدیرکل کتابخانه‌های عمومی استان کرمانشاه، از عضویت رایگان به مناسبت هفته کتاب و کتابخوانی در کتابخانه های عمومی استان خبر داد.

محمدامین بهرامی، مدیرکل کتابخانه‌های عمومی استان کرمانشاه امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در کرمانشاه، از عضویت رایگان به مناسبت هفته کتاب و کتابخوانی در کتابخانه های عمومی استان خبر داد.

وی ادامه داد: علاقمندان به کتاب و کتابخوانی می‌توانند با مراجعه به سایت samanpl.ir یا پرتال کتابخانه عمومی مورد نظر خود کد تخفیف عضویت را دریافت کنند و سپس به کتابخانه مراجعه و با ارائه مدارک شخصی کارت عضویت یک‌ساله دریافت کنند.

مدیرکل کتابخانه‌های عمومی استان کرمانشاه خاطرنشان کرد: عضویت هر شخص در کتابخانه برای مدت یک‌سال اعتبار دارد و عضو فعال می‌تواند با داشتن کارت عضویت یک کتابخانه، از خدمت امانت کتاب کتابخانه‌های سراسر کشور بهره‌مند شود.

وی تاریخ دریافت کد عضویت رایگان را از تاریخ ۲۳ لغایت ۲۵ آبان‌ماه به مناسبت هفته کتاب و کتابخوانی اعلام کرد و گفت: کد تخفیف دریافت شده توسط افراد تا تاریخ ۲۴ آذرماه سال‌جاری اعتبار دارد.

بهرامی از طرح بخشودگی جرائم دیرکرد منابع در کتابخانه‌های عمومی سراسر استان کرمانشاه نیز سخن گفت و افزود: در این طرح، اعضایی که منابع امانی‌شان شامل جرائم دیرکرد می‌شود، در صورتی که در بازه زمانی ۲۳ تا ۳۰ آبان‌ماه به کتابخانه عودت دهند، مشمول تخفیف ۱۰۰ درصدی جرائم دیرکرد خواهند شد.

*اهدای کتاب با شعار آینده خواندنی است

این مسوول اضافه کرد: با اهدای کتاب به کتابخانه‌های عمومی کتاب‌هایتان را همه می‌خوانند، در طرح اهدای کتاب به مناسبت هفته کتاب و کتابخوانی در استان کرمانشاه مشارکت کنید.

وی با اشاره  به وجود ۸۹ باب کتابخانه عمومی نهادی در استان کرمانشاه، ادامه داد: افراد خیر در حوزه کتابخانه‌های عمومی و اهدای کتاب همه روزه می‌توانند با مراجعه به یکی از کتابخانه‌های عمومی در ساعت کاری کتابخانه کتاب‌های مازاد در منزل خود را تحویل دهند تا افراد بیشتری بتوانند از این منابع بهره‌مند شوند.

پایان پیام/پ  

                 

منبع: فارس
شناسه خبر: 1570946

مهمترین اخبار ایران و جهان: