نیوز سیتی!
25 آذر 1402 - 21:39

شهردار کرمانشاه: الگوی شیرزنان کرمانشاهی حضرت فاطمه(س) است

نادر نوروزی شهردار کرمانشاه عصر امروز شنبه 25 آذرماه در اجتماع دختران فاطمی که در مجتمع انتظار کرمانشاه گفت: گردهم آمدن امروز در این اجتماع یک هدف والا دارد و آن هم تجدید میثاق با بزرگ‌ترین الگوی انسان‌ها هست.

به گزارش خبرگزاری فارس از کرمانشاه، نادر نوروزی شهردار کرمانشاه عصر امروز شنبه 25 آذرماه در اجتماع دختران فاطمی که در مجتمع انتظار کرمانشاه برگزار شد، اظهار کرد: امروز همه در این مکان گرد هم آمده ایم که با بزرگ‌ترین الگوی انسان‌ها تجدید میثاق کنیم.

وی افزود: امیدواریک که خواهران جامعه ما از این الگوی بزرگ بهره ببرند.

شهردار کرمانشاه ضمن اشاره به این که در قرآن حضرت زهرا(س) را با عنوان «خیر کثیر» یاد می‌شود، تصریح کرد:دشمن تمام هجمه‌های فرهنگی خود را به کار بسته است تا ارزش والای زن را تنزل دهد و ما باید با الگو گرفتن از بزرگ‌ترین شخصیت عالم در مقابل این هجمه‌ها مقاومت کنیم.


وی ضمن اشاره به «عندهم یرزقون» بودن شهدا نزد خداوند و شاهد بودنشان بر اعمال ما خاطرنشان کرد: شیر زنان کرمانشاهی در ایام دفاع مقدس صلابت خود را ثابت کرده‌ و  با تقدیم عزیزان خود پای انقلاب ایستادگی کرده‌اند.

در پایان این مراسم آیین اعطای هدیه چادر به تعدادی از دختران در حضور شهدای والامقام برگزار شد. همچنین از جمعی از بانوان فعال فرهنگی استان کرمانشاه تقدیر شد.


پایان پیام/ و

منبع: فارس
شناسه خبر: 1606890

مهمترین اخبار ایران و جهان: